بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت

بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت

مهاجرت واژه ای تلخ اما در عین حال شیرین !  شیرینی پیشرفت و پیمودن پله های موفقیت در کنار تلخی دوری از خانواده و دوستان ! این روز ها وقتی میشنویم که یکی از دوستانمان در حال مهاجرت به خارج از کشور است ، آدم حال عجیبی دارد ! نه می توان ناراحت بود و نه می توان خوشحال شد.  ناراحتیم برای آن که هر چه دارد را می خواهد رها کند و برود و خوشحالیم از این که می تواند زندگی راحت تری داشته باشد .

امروزه همه ما فرد یا افرادی را بین دوستان و آشنایان خود داریم که مهاجرت کرده با قصد مهاجرت دارند و همه سعی دارند تا هدیه ای برای شخصی که مهاجرت می کند خریداری کند تا یادآور دورانی که با هم گذرانده اند باشد .

هدیه مناسب یادگاری برای مهاجرت شامل چه چیزهایست ؟

از این لیست زیر می توانید یکی از هدایا را که میدانید شخص مورد نظر دوست دارد را انتخاب بکنید و به عنوان هدیه خدا حافظی به او بدهید  :

  • قاب یا شاسی عکس مشترک
  • ماگ با نام یا عکس فرد
  • کتاب مخصوصا کتاب هایی که دوسش داره
  • هدفون ضد صدا
  • میتونید حتی دوره های آموزشی صوتی یا ویدیویی که می دونید دوست داره رو براش بخرید تا توی غربت به اونا گوش بده
  • خوراکی ( اگه آدم شکمویی هستش میتونید خوراکی بگیرید )

 

اما در این بین یک نکته وجود دارد ! و آن جاگیری زیاد هرکدام از موارد بالاست هر کدام از آشنایان فرد یک کتاب و یا شاسی عکس هدیه دهید فقط باعث زیاد شدن بار و سخت شدن کار فرد می شوید پس در انتخاب هدیه حتما محدودیت وزن و فضا برای باری که می توانند همراه داشته باشند را در نظر داشته باشید و با توجه به سلایق مخاطب و هزینه کادو باید ابعاد و وزن آن را هم در نظر بگیریم .

محصولات شکنج هدیه یادگاری برای مهاجرت

با در نظر گرفتن تمامی گفته های بالا که یکی از  یادگاری با ارزش و ماندگار که در ابعاد کم و وزن کم باشد گزینه ساخت طلا و جواهر برای یادگاری خیلی مناسب است که در بین محصولات گالری شکنج می توانید از کالکشن شهر ، و یا آویز های کوچه و یا زیورآلات برگرفته از مجسمه های مشهور و آثار باستانی و نقاشی های خاص هر استان آثار بسیار خاص و منحصر بفردی را طراحی و ساخته ایم .

اگر زمان کافی را دارید و یک طرح خاصی مد نظرتان هست که می خواهید آن را با استفاده از طلا یا نقره درست کنید و به دوستانتان به عنوان هدیه یادگاری برای مهاجرت بدهید ، می توانید به صفحه سفارشات اختصاصی شکنج مراجعه کنید .

سفارش اختصاصی هر چیری از جنس طلا ، نقره یا برنج

در صفحه سفارش اختصاصی فروشگاه طلا و جواهر شکنج شما عزیزان می توانید برای هدیه برای عزیزترین فرد خود که قصد مهاجرت دارد هدیه ای خاص که می تواند در غالب انگشتر ، آویز و یا گردنبند که حالا یک طرح مشترک از زمان کودکی یا هر گونه طرحی که شما را به یاد هم می اندازد و رفع دلتنگی می کند را به هنرمندان زبده تیم شکنج بدهید تا آن ها طرح شما را با بهترین متریال به ساخت برسانند و بعد به دست شما برسانند.

همراه ما باشید با معرفی تک تک محصولات که هدیه مناسب یادگاری برای مهاجرت می باشد را معرفی کنیم :

انگشتر شهر کرمانشاه

انگشتر شهر کرمانشاه که طراحی آن برگرفته از مکان های تاریخی کرمانشاه مانند طاق بستان و بیستون که خود به تنهایی معنا و مفهوم خاصی دارد که همه با این مکان آشنا هستید ، این محصول که نماد تاریخی شهر کرمانشاه است با تلفیق شدن چند نماد در ظاهر خود ظرافت آن حفظ شده و مناسب برای استفاده آقا و خانوم در هر رده سنی می باشد که بدون در نظر گرفتن سن و جنسیت به عنوان یک هدیه اصیل از فرهنگ و آداب و رسوم این منطقه به عنوان یادگاری برای عزیزان خود که قصد مهاجرت دارند از گالری مجموعه شهر شکنج خریداری کنید .

لینک :  خرید انگشتر کرمانشاه

بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت

بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت

 

انگشتر شهر رشت

این مدل از مجموعه شهر با دارا بودن تمامی مکان های تاریخی و معروف طرحی فوق العاده ساخته شده که در یک چشم نگاه به این انگشتر شهر رشت تمامی نماد این شهر را می توان دید که مناسب برای فردی است که قصد مهاجرت دارد و نزدیکان با دوستان آن به دنبال یک هدیه ارزشمند و خاص هستند مناسب است چون با داشتن ظرافت در ساخت این اثر هنری دست سازه بسیار خاطره انگیز از شهر زیبای رشت بوده و تیم شکنج با طراحی این نماد برای مشتریان خود یک نماد زیبا خلق کرده تا هر کجای کشور دیده شد نمایانگر یک محصول دست سازه ی اصیل ایرانی را نشان دهد .

لینک :  خرید انگشتر رشت

بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت

بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت

 

انگشتر شهر تهران

این انگشتر در نگاه اول که نماد برح آزادی و است نشان دهنده یک انگشتر اصیل ایرانی می باشد که با دارا بودن ظرافت و زیبایی خود به عنوان یادگاری از تمامی این شهر به فردی که قصد مهاجرت دارد داد هر چند یک شی کوچک است ولی با نگاه کردن به انگشتر تمامی نماد های تاریخی و معروف تهران در آن دیده می شود برای خرید این محصول برای عزیزترین  های خود کافیست این محصول را خریداری کرده و هدیه ای خاطره انگیز برای از این مرزو بوم که دور شده کادو داد .

لینک :  خرید انگشتر تهران

بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت

بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت

 

انگشتر و آویز دانشگاه تهران

محصول خاص و بی نظیر انگشتر و آویز دانشگاه تهران که با طراحی و ظرافت خاصی که به دست جواهر سازان تیم شکنج ساخته شده نماد سر در دانشگاه تهران است . یکی از این ها را می توان به عنوان هدیه به دانشجوی که قصد مهاجرت دارد را داد تا هربار با نگاه کردن به هدیه ارزشمند و خاطره انگیز تمامی خاطرات دوران دانشجویی خود در دانشگاه تهران یاد آوری می شود .

لینک : خرید آویز دانشگاه تهران

لینک : خرید انگشتر دانشگاه تهران

بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت دانشگاه تهران

بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت دانشگاه تهران

 

انگشتر شهر اصفهان

یکی از خاص ترین طرح ها انگشتر شهر اصفهان است که تمامی نماد مانند سی و سه پل  ، میدان نقش جهان ، عمارت عالی قاپو و کاخ چهل ستون  شهر اصفهان را در خود نشان میدهد که می تواند یادگار زیبای دست سازه از شهر تاریخی اصفهان که  یک گزینه مناسب برای هدیه به افرادی که قصد مهاجرت دارند از گالری شکنج خریداری کرد و تمام خاطرات را در قالب یک شی ارزشمند به همراه داشت .

لینک:  خرید انگشتر اصفهان

بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت

بهترین هدیه یادگاری برای مهاجرت

 

به نظر شما چه هدیه برای دوستانمان که میخواهند مهاجرت بکنند بگیریم ؟

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,206,950تومان

  • 388,850تومان

  • 535,300تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه