بهترین انگشتر فروشی زنجان کجاست ؟

بهترین انگشتر فروشی زنجان کجاست ؟

بهترین انگشتر فروشی زنجان کجاست؟  شاید شما هم مثل خیلی از آدمای دیگه ای که اطراف استان زنجان یا جزو هر استان دیگه ای از ایران هستند ، زنجان رو به تولیدات ظروف مسی یا ملیله بشناسن که این محصولات به بدلیجات هم راه پیدا کردن؛

حتما میدونید که چند سال پیش زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله ثبت شده اما میخوام تو این مطلب با یکی دیگه از مهارت های صنعتگران زنجانم شمارو آشنا بکنم و بهترین انگشتر فروشی زنجان رو هم بهتون معرفی بکنم.

بهترین انگشتر فروشی زنجان رو از کجا پیدا کنم ؟

همونطور که میدونید زنجان شهر کوچیکی هست اما تو این شهر کوچیک میتونید مراکز زیادی رو پیدا کنید که انگشتر های خوبی رو هم تو زمینه ی انگشتر های دست ساز و هم در زمینه انگشتر های تولید شده دارند .

مراکز خرید انگشتر با قیمت مناسب :

مراکز خرید بهترین انگشتر فروشی زنجان که در ادامه بهتون معرفی میکنم با مزایا و معایبش نوشته شده تا خرید شما رو راحت تر بکنه و امکان مقایسه ی بهتری رو داشته باشید .

خرید انگشتر از بازار زنجان :

بازار جای خوبیه که بهترین انگشتر فروشی زنجان رو توش پیدا بکنید اما اگر داره! اگه آدمی هستید که به طرح های سنتی علاقه بیشتری دارید و بیشتر از انواع مدرن انگشتر به این دسته از هنری که در انگشتر صرف میشه احترام میگذارید، میتونید از بازار قیصریه زنجان ( ابتدای شروع بازار از سبزه میدون ) که طلا فروشی های زیادی وجود داره خرید انگشتر تون رو انجام بدید .

البته راسته طلافروشان در بازار قیصریه هم مغازه های بسیار زیادی رو داره که تنوع خرید رو براتون بیشتر میکنه و میتونید بهترین انتخاب رو داشته باشید. بیشترین تعداد طلافروشان بازار توی همین قسمت راسته طلافروشان بازار قیصریه ست .

بهترین طلا فروشی زنجان - بازار زنجان

بهترین طلا فروشی زنجان – بازار زنجان

اما اگه میخواید انگشتری رو داشته باشید که دست ساز باشه و به سلیقه خودتون سنگ و طرحش رو انتخاب بکنید میتونید از بازار پایین زنجان که به کتیلر بازاری ( بازار روستاییان) صنعتگران ماهری رو پیدا بکنید و کارتون رو بهشون بسپرید؛ ( البته در ادامه بهتون یه جای خیلی خوب رو معرفی میکنم که برای انگشتر های دست ساز فوق العاده ست ) بهرحال بازار مرکز بزرگتری هست که هر نوع از انگشتر رو پیدا بکنید .

مزایای خرید انگشتر از بازار زنجان :

اگه میخواید انگشتر حلقه برای ازدواجتون بخرید یا دنبال انگشتر نامزدی و یا جزو کسایی هستید که به انگشتر های دستساز علاقه خاصی دارن، میتونید از بازار سنتی زنجان گزینه های خرید بیشتری رو پیدا بکنید. البته که خرید از بازار زنجان با دستمزد های کمتری برای مشتریان محسوب میشه.

معایب خرید انگشتر از بازار زنجان :

بهترین انگشتر فروشی در زنجان و در بازار زنجان راسته طلافروشان هست اما از معایب این بازار میشه به این مورد اشاره کرد که این طلافروشیان طرح های مدرن کمتری در مقایسه با مراکز دیگر دارن و اغلب از مدلهای قدیمی انگشتر رو توی ویترین دارن. البته که میشه طرح های خوبی رو از این مغازه ها پیدا کرد و با قیمت بهتری از جاهای دیگه خریداری نمود.

خرید انگشتر از پاساژ تهران زنجان :

اگه زنجانی هستید و دارید این مطلب رو میخونید میدونید که هر کسی از پاساژ تهران طلا میخره کلاس بیشتری رو داره. ( الکی مثلا ) اگرچه که مغازه داران پاساژ تهران در قبال طرح های جدید تری که به مشتریانشون ارائه میدن .

دستمزد بیشتری رو هم روی خریدتون میکشن. البته این دستمزد در موارد زیادی ارزشش رو داره که طرح زیبا تری از انگشتر رو داشته باشید. طبقه همکف پاساژ تهران پر از مغازه های طلافروشی هست که میتونید در کمتر از یکساعت همه ی طرح های انگشتر رو ببینید و انتخاب بکنید.

آدرس پاساژ تهران در زنجان :

زنجان – بین چهارراه انقلاب و سبزه میدان

بهترین طلا فروشی زنجان - پاساژ تهران زنجان

خرید و سفارش انگشتر دستساز از بهترین انگشتر فروشی زنجان :

بالا تر بهتون گفتم یه جای خوب برای سفارش انگشتر های دستساز معرفی میکنم. طبقه بالای پاساژ تهران صنعتگران حرفه ای و زبر دستی رو داره که می تونید سفارشات انگشتر دستسازتون رو بهشون بدید. هر طرحی که دوست دارید رو میتونید بهشون بدید و با سه بعدی کردن و سپس ساخت انگشتر ایده آل طرح طرح خودتون رو داشته باشید. متعاقبا هزینه انگشتر های سفارشی بالاتر از مدلهای آماده ی دیگه هستن.

مزایای خرید انگشتر از پاساژ تهران زنجان :

طرح های جدید تر و همینطور امکان سفارش دادن انگشتر های دست ساز یا طرح های سفارشی.

معایب خرید انگشتر از پاساژ تهران زنجان :

دستمزد بالاتر نسبت به بازار زنجان

خرید انگشتر از پاساژ نور زنجان :

پاساژ نور زنجان که روبروی امامزاده ابراهیم واقع شده جزو پاساژ های انگشت شمار بزرگ زنجان هست که طبقه اول این پاساژ روی مغازه های طلافروشی متمرکز شده. پاساژ نور هم مثل پاساژ تهران طرح های جدید بیشتری داره اما به اندازه پاساژ تهران پر رونق نیست. جالبتر اینجاست که تمامی مراکز خریدی که به عنوان بهترین انگشتر فروشی زنجان بهتون معرفی شد کمتر از یک ربع با همدیگه فاصله دارن.

آدرس پاساژ نور در زنجان :

زنجان – خیابان امام خمینی نرسیده به چهار راه صدر جهان

بهترین طلا فروشی زنجان - پاساژ نور زنجان

 

مزایای خرید انگشتر از پاساژ نور :

طرح های جدید و مدرن تر انگشتر و سایر جواهرات

معایب خرید انگشتر از پاساژ نور :

مغازه های کمتر با رونق کمتر از بازار و پاساژ تهران و همینطور دستمزد بالا

خرید انگشتر سوغاتی از زنجان :

زنجان مرکز مس ایران هست، اگرچه استان های دیگه مثل کرمان هم صنعت مس رو برای خودشون میدونن اما به عنوان یک زنجانی هیچوقت برای ما قابل پذیرش نیست که مس برای شهر دیگری باشه.

در گذشته مس برای ظروف آشپزخانه استفاده میشد اما با بیشتر شدن امکانات کارگاه ها و همینطور خلاقیت صنعتگران مس این متریال در تولید بدلیجات هم استفاده شد. برای خرید انگشتر مس به همراه ست های دیگر اون میتونید از بازار زنجان اقدام به خرید بکنید. این ست های گردنبد، انگشتر و دستبند مس میتونه به عنوان یه سوغاتی خوب از شهر ما زنجان باشه.

سعی کردم بهترین انگشتر فروشی زنجان رو بهتون معرفی کنم که بتونید بهترین انتخاب رو داشته باشید و همینطور امکان مقایسه رو داشته باشید. جاهایی که بهتون معرفی کردم به همدیگه نزدیک هستن و میتونید توی چند ساعت تمام مدل های انگشتر رو ببینید.

خرید از فروشگاه اینترنتی شکنج

اگر دنبال خرید بصورت اینترنتی هم باشید می توانید انواع انگشتر های زیبا را از فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر شکنج خریداری بکنید ، در فروشگاه شکنج انواع مدل های انگشتر ، گوشواره ، آویز و … را با طرح های خاص و شیک می توانید پیدا بکنید .

هم چنین اگر نیاز به سفارش طلا و جواهر داشته باشید می توانید از قسمت سفارش طلا و جواهر اقدام کنید و همکاران ما طرح مورد نظر شما را دریافت می کنند و محصول شما را به همان شکل تولید می کنند و به دست شما می رسانند .

 

به نظر شما بهترین انگشتر فروشی زنجان کجاست ؟ در قسمت نظرات برای کارران شکنج بنویسید

 

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,206,950تومان

  • 388,850تومان

  • 535,300تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه