آیا نقره ضد حساسیت است؟

آیا نقره ضد حساسیت است؟

نقره ضد حساسیت می تواند یکی از بهترین گزینه های خریدی باشد که در اختیار افراد با نگرانی حساسیت های پوستی هستند قرار گیرد. شما می توانید با خرید این فلز ارزشمند دیگر نگران حساسیت های پوستی خود نباشید. آیا از مزیت های نقره مطلع هستید ؟ آیا نقره 100% ضد حساسیت است ؟  فروشگاه طلا و جواهر شکنج  مقاله مفیدی برای مشتریان عزیز آماده کرده پس با تیم تخصصی شکنج همراه باشید .

اکثر خانم ها و آقایان علاقه بسیاری برای استفاده از زیورآلات نقره مانند انگشتر ، دستبند و گوشواره نقره دارند و شاید یکی از زیورآلات نقره را به عنوان هدیه گرفته اید و یا از زمان های قدیم نسل به نسل یک انگشتر نقره ای به دست شما رسیده که شما می خواهید بدانید که آیا این نقره ضد حساسیت است یا نه ؟

شاید هم کنجکاو باشید که بدانید  اصل است یا خیر ؟ درست است که تشخیص اصل بودن نقره بسیار سخت است ولی ما با چند روش ساده شما را آشنا خواهیم کرد با گروه تخصصی تیم شکنج همراه باشید .

نقره ضد حساسیت است ؟

نقره ضد حساسیت است ؟

آیا نقره ضد حساسیت است ؟

اگر شما هم فکر می کنید که نقره حساسیت زا است باید گفت که در اشتباه هستید .  نقره اصل  که هیچ نیکلی ندارد 100% ضد حسایت زا برای انواع پوست آقایان و خانم ها است این گونه بگوییم که  حساسیت زا نمی باشد بلکه برای بدن انسان بسیار مفید است .

ویژگی های نقره اصل

نقره یک عنصر شیمیایی با انعطاف پذیری بالا است ،نقره استرلینگ یا نقره عیار 925 تشکیل شده از 92/5% نقره خالص و 7/5% دیگر نیز فلزات دیگر که معمولا مس است ، می باشد .  پس فهمیدیم که نقره ضد حسایت است .

نقره استرلینگ از نقره خالص سخت تر است ( انعطاف کمتری دارد ) و اما اکثر زیورآلات نقره که در بازار با قیمت های خیلی پایین تری وجود دارد و خرید و فروش بالایی هم دارند .

در واقع همه آن محصولات با لایه بسیار نازک نقره پوشیده شده اند و همه با نقره اصل اشتباه می گیرند که همین محصولات با ساخت فلز های نامرغوب برای پوست زیان بار بوده و امکان هر نوع عارضه پوستی را به همراه دارد پس در وحله اول پیشنهاد می کنیم از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و به چند علامت که برای تشخیص راحت نقره است توجه کنید .

نقره 925 هیچ حساسیت پوستی برای شما ایجاد نمی کند و می توانید با خیال راحت از نقره 925 استفاده بکنید . اما توجه کنید که در بعضی از محصولات از نقره 925 استفاده نمی شود و از نقره با کیفیت پایین استفاده می شود و همین امر باعث ایجاد حساسیت در بدن می شود .

پس توجه داشته باشید که در هنگام خرید نقره حتما نقره 925 بخرید ، فروشگاه طلا و جواهر شکنج در همه محصولات نقره خود از نقره 925 استفاده می کند که هیچ حساسیتی برای شما به وجود نیاید .

از جمله ویژگی های استفاده از نقره  باعث سرعت بخشیدن به جریان خون در بدن است که در زمان بسیار قدیم اعتقاد داشتند نقره دارای جمعی گسترده ای از ویژگی های بسیار عالی تقویت کننده سلامتی برای بدن هر انسان است .

نقره ضد حساسیت است ؟

نقره ضد حساسیت است ؟

تاثیر معنوی نقره

با استفاده کردن مداوم زیورآلات نقره همیشه حس زنده شدن و تولد دوباره بیش تری خواهید کرد و این فلز گران بها در بهبود تمرکز ذهن بسیار نقش مهمی دارد .

در اثر تماس مستقیم نقره با پوست باعث می شود نیروی مثبت بیشتری جمع کند و کمک کند انرژی منفی را از بدن دفع کند و همچنین نقره ویژگی ضد باکتریای دارد پس میتوان گفت هر خانم و آقایی از زیورآلات نقره استفاده کند هیچ میکروبی که با آن در تماس است نمی تواند زندگی کند .

پس در خرید آویز ، انگشتر و … به عیار نقره دقت کنید تا محصولی با نقره ضد حساسیت بخرید و هم چنین در انتخاب سایز انگشتر دقت کنید .

نکات خرید نقره ضد حساسیت

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد خرید که نقره بدون نیکل می تواند برای شما به عنوان یک زیورآلات ضد حساسیت باشد. همینطور استفاده از زیورآلات نقره که روکش رادیوم دارند نیز یکی از بهترین گزینه های خرید پیش روی شماست. اما در حین خرید نقره ای که ضد حساسیت باشد می بایست برخی نکات را رعایت کنید. خرید نقره ضد حساسیت می‌تواند به عنوان یک انتخاب خوب برای افرادی که به طلا یا جواهرات دیگر حساسیت دارند، مفید باشد. در حین خرید این نکات را رعایت کنید:

نقره اصل بخرید: در حین خرید نقره به این نکته توجه کنید که حتما جنس خریداری شده اصل باشد. زمانی که شما از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید می توانید به اصل بودن نقره اطمینان حاصل کنید.

عیار نقره: بهتر است از نقره با عیار بالا استفاده کنید. نقره با عیار 925 (یا نقره استرلینگ) که پرفروش ترین نقره به حساب می آید و معمولاً کمترین مقدار نقره‌ای است که برای جواهرات استفاده می‌شود.

نقره دارای آبکاری رادیوم بخرید: اگر به حساسیت نسبت به نقره دچارید،به شما پیشنهاد می کنیم از زیورآلات نقره که دارای آبکاری رادیوم هستند خریداری کنید. این پوشش می‌تواند از تماس نقره با پوست جلوگیری کند و پوست شما را دچار حساسیت نکند.

نگهداری از نقره: نقره با گذشت زمان ممکن است کمی اکسیده شود. برای اینکه زیورآلات تان به این مشکل بر نخورند و از زیبایی و درخشندگی آنها کاسته نشود به شما پیشنهاد می کنیم پس از استفاده از نقره خود آن را در یک جای خشک نگهداری کنید.

آیا شما تا بحال نقره ای خریدید که حساسیت زا بوده ؟ اگر تجربه ای در این زمینه دارید می تونید تجربیات خودتون رو در قسمت نظرات بنویسید .

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,206,950تومان

  • 388,850تومان

  • 535,300تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

5 دیدگاه

  1. af4262206e2916b2aa9cc2b27a611b90?s=54&d=mm&r=g
    MARZIYE 1401-09-28 در 2:50 ب.ظ - پاسخ

    سلام چندسال پیش بدل انداختم گردنم شروع کردجوش زدن والان هم چندماهه که گردنبندنقره میندازم بازم گردنم داره جوش میزنه نمیدونم چرا چون گردنبندم نقره اصله ونبایدحساسیت زاباشه

    • 1d534dfe3819a820a46debeb447c4791?s=54&d=mm&r=g
      خالقی سجاد 1401-09-29 در 6:24 ق.ظ - پاسخ

      سلام دوست عزیز به دلایل مختلفی ممکنه ایجاد حساسیت کنه شاید نقرتون آبکاری داشته و به مرور از بین رفته یا اینکه عیار نقرتون متفاوته یا آلیاژی که نقره باهاش عیار شده حساسیت زاست و غیره بهتره نقرتونو آبکاری کنید یا از روی لباس استفاده کنید که بدنتون بهش حساسیت نده

  2. af4262206e2916b2aa9cc2b27a611b90?s=54&d=mm&r=g
    M 1401-09-28 در 2:49 ب.ظ - پاسخ

    سلام چندسال پیش بدل انداختم گردنم شروع کردجوش زدن والان هم چندماهه که گردنبندنقره میندازم بازم گردنم داره جوش میزنه نمیدونم چرا چون گردنبندم نقره اصله ونبایدحساسیت زاباشه

  3. 3d7f4b0e97753312ee7755b838c39de3?s=54&d=mm&r=g
    ستاره 1401-07-26 در 9:18 ق.ظ - پاسخ

    سلام بله من پوستم به بدلیجات حساس هست یعنی گردنبند بدل بندازم تمام گردنم جوش میزنه، من تازه از یه پیجی به سرویس نقره خریدم اما وقتی یه بار استفاده کردم تمام گردنم جوش زده بهشون هم گفتیم گفتن بدید نیکلش رو برداریم و اینکه اصلا عدد 925 رو هم روش پیدا نمیکنم یعنی فکر کنم نداره.