بهترین انگشتر برای خوش شانسی کدام انگشتر است ؟‌

بهترین انگشتر برای خوش شانسی کدام انگشتر است ؟‌

آیا با سنگ های خوش شانس (خوش یمن ) برای انگشتر ها آشنا هستید ؟ بهترین سنگ خوش شانس کدام است ؟ فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر شکنج برای شما مشتریان عزیز مطالب مفید درباره بهترین انگشتر برای خوش شانسی آماده کرده است . اگر به دنبال یک بهترین انگشتر برای خوش شانسی هستید ادامه مطلب را بخوانید.

بسیاری از افراد در جامعه هستند که به کلمه شانس یا خوش شانسی اعتقاد بسیاری دارند ولی همه ی ماها از اشیاء اطراف خود انرژی منفی یا مثبت می گیریم حالا اگر مثبت بود میگوییم که بله برایمان خوش شانسی آورد یا برعکس .

بهترین انگشتر برای خوش شانسی

قبل از پاسخ دادن به این که بهترین سنگ شانس کدام است باید برای همه یاد آور کنیم که انواع سنگ های تمامی انگشتران برای خانم ها و آقایان خواص و ویژگی ها و مزایای متفاوتی دارند پس نمی توان گفت عقیق برای اقایان خیلی مفید است برای یک خانم هم همان مزایا را دارد .

سنگ عقیق و فیروزه ( سنگ انگشتر مناسب آقایان )

به تاریخچه سنگ های عقیق و فیروزه در گذشته که می رویم این دو سنگ را برای آقایان بسیار مفید یاد کرده اند از جمله استفاده انگشتر عقیق موجب می شود دعا های فرد مستجاب و حاجت روا شود هم چنین باعث می شود تمامی بدی ها دور و غم اندوه کم شود و انرژی های بد دور می شود .

به همین دلیل بیش تر آقایان از انگشتر های با نگین عقیق و یا فیروزه استفاده می کنند و بسیار در بین آقایان محبوب می باشد .

انگشتر یاقوت سبز شانس

انگشتر یاقوت سبز شانس

 

از لحاظ مذهبی هم می توان گفت انداختن انگشتر عقیق با هزار رکعت نماز برابر است که از این رو انسان ها می گویند انگشتری که در دست داریم برایمان شانس آورد و بسیار خوش یمن بود به همین دلیل است که آن را از خود دور نمی کنند و همیشه همراه خود استفاده می کنند  و برایشان بسیار با ارزش است .

متریال و جنس رکاب مناسب جواهرات آقایان ، فلز نقره می باشد و فلز طلا برای آقایان برعکس بانوان مناسب نیست فلز نقره خاصیت ضد میکروبی و بهبود گردش خون را در خود دارد که بسیار برای بدن آقایان مطلوب است .

 الماس و یاقوت  ( سنگ انگشتر مناسب بانوان )

سنگ های الماس و یاقوت بسیار بین بانوان مجبوب بوده و باعث تقویت انرژی درونی ، شادابی و افزایش اعتماد به نفس زنان می شود . رکابی که برای بانوان مناسب است طلا و نقره می باشد که طلا  فوایدی زیادی دارد از جمله نابهنجاری های غددی و عصبی مشکلات زنانه و بیماری های قاعدگی را از بین می برد و فشار عصبی را کاهش می دهد.

انگشتر شانس زنانه

انگشتر شانس زنانه

 

رکاب انگشتر خوش شانسی برای بانوان فلز طلا بهترین گزینه می باشد چرا که استفاده طلا برای یک خانم نه تنها یک فلز زینتی و با ارزش است در واقع دانشمندان می گویند که طلا موجب درمان بیماری هایی از جمله آسم و روماتیسم مفصلی و …. است و باعث کاهش استرس و اضطراب و باعث افزایش سیستم دفاعی و بهبود سیستم عصبی و لنفاوی هر خانمی می شود پس استفاده حداقل یک انگشتر کوچک هم می تواند برای زن خوش یمن باشد .

البته بعضی ها به سنگ ماه تولد هم اعتقاد دارند که ان را هم در مقاله ای جدا گانه توضیح خواهیم داد.

سنگ پریدوت  ( سنگ مشترک بین آقایان و بانوان )

سنگی که هم برای بانوان و هم برای آقایان مفید و مناسب می باشد و اگر شما همیشه حس خستگی و بی حالی دارید بهتر است سنگ پر خاصیت پریدوت حالا در قالب انگشتر یا گردنبند به همراه داشته باشید چون آرامش عجیبی به شما منتقل می کند هم چنین این سنگ باعث بهبود سنگ صفرا و مشکلات کبدی هم بسیار مفید است .

عده ای انگشتر پریدوت را برای بهترین انگشتر برای خوش شانسی می دانند و این سنگ را سنگ پول می نامند و این سنگ باعث افزایش قدرت ، رفاه و نشاط می شود.

خرید سنگ پریدوت

خرید سنگ پریدوت

فروشگاه اینترنتی شکنج

در فروشگاه اینترنتی شکنج انواع سنگ های قیمتی وجود دارد که با رکاب های دست سازه با بهترین متریال بازار انگشتر ساخته شده اند ، در گالری شکنج در قسمت سفارش اختصاصی شما مشتریان عزیز می توانید اگر سنگ خاص و خوش یمنی دارید را به مشاران ما سپرده تا با بهترین طراحی رکاب یا پلاک برای شما ساخته و بهترین انگشتر برای خوش شانسی را به شما تحویل دهند .

و آن بهترین انگشتر برای خوش شانسی را میتوانید به خاص ترین فرد خود هدیه دهید تا خوش شانسی هم همراه او باشد .

 

 

به نظر شما بهترین سنگ و بهترین انگشتر برای خوش شانسی کدام انگشتر هستش ؟ نظر خودتون رو در قسمت نظرات بنویسید .

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,206,950تومان

  • 388,850تومان

  • 535,300تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

2 دیدگاه

  1. 27af4be9da19e586e41e86081984ad37?s=54&d=mm&r=g
    آرش 1401-06-12 در 9:04 ق.ظ - پاسخ

    بر خلاف شما من به این چیزها اعتقاد دارم چون هر سنگی انرژی خاصی را ساطع می‌کنه و برای خوش شانسی من انگشتر عقیق رو پیشنهاد میدم

  2. d309d23a2caebd31b0c804a57cc3217e?s=54&d=mm&r=g
    آرمان خاکپور 1401-05-24 در 10:26 ق.ظ - پاسخ

    بهترین انگشتر برای خوش شانسی و از این جور مضخرفات همش دروغه ، من که اعتقادی به این جور چیزا ندارم