بهترین طلا و جواهر فروشی شیراز کجاست ؟ به همراه آدرس

بهترین طلا و جواهر فروشی شیراز کجاست ؟ به همراه آدرس

بهترین طلا و جواهر فروشی شیراز کجاست ؟ اگر در شهر شیراز قصد خرید طلا را دارید اما بهترین طلا فروشی های شیراز را نمی دانید همراه ما باشید تا  بهترین طلا و جواهر فروشی شیراز به همراه آدرس را خدمتتان معرفی کنیم .

معرفی بهترین طلا و جواهر فروشی شیراز

مرکز خرید طلا و جواهر در هر یک از استان های کشور وجود داشته و مردم می توانند برای خرید طلا و جواهر و انتخاب بهتر و مورد نظرشان به این مراکز مراجعه کنند . ممکن است در برخی از استان ها تعداد مراکز خرید طلا و جواهر بالا بوده و یا برخی از آنها دارای شهرت باشند و مشتریان بیشتری را جذب خود کنند . در این مطلب سعی کردیم بهترین طلا و جواهر فروشی شیراز را بررسی کنیم و پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید .

بازار زر گر ها

بازار زرگر های شیراز ، یکی از قدیمی ترین بازار طلا فروشان در شیراز است که افراد زیادی به این مکان مراجعه می کنند و از زیور آلات دیدن می کنند . لازم به ذکر است که گفته شود  افرادی که قصد خرید طلای بدون اجرت نیز دارند هم می توانند کالای مورد نظرشان را از این بازار دریافت و خریداری نمایند .

آدرس بازار زرگرها :

خیابان لطفعلی خان زند

بازار زرگرها شیراز

بازار زرگرها شیراز

 

طلافروشی های ملاصدرا شیراز

خیابان ملاصدرای شیراز یکی از خیابان های معروف در زمینه طلا و جواهر شیراز می باشد بهترین طلا و جواهر فروشی شیراز را می توان در این خیابان یافت .

بورس طلا و جواهر شهر شیراز به شمار می رود و تنوع طلا و جواهر در این خیابان بالاست . در خیابان ملاصدرا بیش از 15 جواهر فروشی وجود دارد که همین باعث تنوع قیمتی و طرح های طلاهای این خیابان است . برای خرید انگشتر دخترانه و مردانه و … می توانید به این طلا فروشی ها مراجعه کنید .

پاساژ پارس شیراز

یکی از مراکز خرید جدید در شیراز است که کیفیت بالای اجناس و قیمت مناسب و تنوع بالا است. این مجتمع تجاری بورس طلا و جواهرات است. شما می‌توانید طلای مورد نظر خود را در این مرکز خرید پیدا کنید، زیرا دارای تنوع بسیار است.  مجتمع تجاری پارس در خیابان قصردشت قرار دارد و همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 شب آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

آدرس :

خیابان قصردشت شهر شیراز – پاساژ پارس شیراز

پاساژ پاس شیراز

پاساژ پارس شیراز

 

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین طلا و جواهر فروشی تبریز

 

مجتمع خلیج فارس شیراز

مجتمع خلیج فارس شیراز، واقع در ابتدای ورودی شهر جدید صدرا، از جاهای دیدنی شیراز به شمار می‌رود و به عنوان ششمین مرکز خرید بزرگ دنیا، دارای وسعتی به بزرگی ۵۰۰ هزار متر مربع است.

آدرس مجتمع خلیج فارس :

واقع در محور شمالی جاده ی شیراز – سپیدان ، شهر جدید صدرا می باشد .

پاساژ خلیج فارس شیراز

پاساژ خلیج فارس شیراز

 

مرکز طلا و جواهر خورشید

مرکز خرید طلا و جواهر خورشید ، در محله ی سرباغ ، واقع در خیابان غدیر ، خیابان لطفعلی خان زند در شهر شیراز قرار دارد . این مرکز از تنوع بسیاری از زیور آلات طلا برخوردار است که عده ی زیادی از این مرکز خرید می کنند . این بهترین طلا و جواهر فروشی شیراز محسوب می شود .

در اصل ، این مرکز از لحاظ موقعیتی ، نزدیک به حرم مطهر شاهچراغ و ارگ کریم خان زند و بازار وکیل و مسجد نصیر الملک می باشد و مسافران بسیاری برای دیدن و خرید کردن به این مرکز می روند . برای دسترسی بهتر و آسان تر به این مرکز ، می توان به ایستگاه متروی زندیه مراجعه کرد . ساعات کاری این مرکز ، روز های شنبه ساعت 9:30 صبح الی 21 ، پنج شنبه ها : 9 صبح الی 23 و جمعه ها : 9 صبح الی 24 می باشد و سایر روز های هفته تعطیل می باشد .

آدرس مرکز خرید طلا و جوار خورشید :

محله ی سرباغ ، خیابان غدیر ، خیابان لطفعلی خان زند

 

فروشگاه طلا و جواهر شکنج

علاوه بر فروشگاه های سنتی اگر مایل به خرید طلا و جواهر هستید می توانید به فروشگاه اینترننی طلا و جواهر شکنج مراجعه کنید و طلا و جواهر مد نظرتان را از فروشگاه طلا و جواهر شکنج خریداری کنید .

در این فروشگاه انواع طلا و جواهر را می توانید پیدا بکنید و اگر طرح خاصی مدنظرتان باشد می توانید از قسمت سفارش اختصاصی ، ثبت سفارش بکنید .

تا کنون از کدام یک از مراکز های بالا خرید کرده اید ؟ به نظر شما بهترین طلا و جواهر فروشی شیراز کدام می باشد ؟

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,206,950تومان

  • 388,850تومان

  • 535,300تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه