گوشواره بخیه ای چیست و معرفی انواع مدل گوشواره بخیه ای

گوشواره بخیه ای چیست و معرفی انواع مدل گوشواره بخیه ای

گوشواره بخیه ای چیست ؟ مدل بستن گوشواره بخیه ای چگونه است ؟ آیا هرکسی می تواند از گوشواره ی بخیه ای استفاده کند ؟ معایب گوشواره بخیه ای چیست ؟ چرا به این گوشواره ، گوشواره ای بخیه ای می گویند ؟ برای پاسخ بیشتر به سوالات ، این مطلب از فروشگاه طلا و جواهر شکنج را تا آخر بخوانید .

گوشواره از جمله زیور آلات و به نوعی اکسسوری هایی است که هم در زنان و هم در دختران بسیار رایج و پر کاربرد است . گوشواره ها از جنس ها و طرح های بی شماری برخوردارند که یکی از آن ها گوشواره ی بخیه ای است که در این مطلب سعی کردیم شما را بیشتر با این موضوع آشنا کنیم .

گوشواره بخیه ای چیست :

یکی دیگر از انواع گوشواره های تزئینی که بسیار پر فروش و پر طرفدار است ، گوشواره بخیه ای است و بیشتر مناسب افرادی است که تعداد سوراخ های گوششان بیش از 2 تا باشد .

شکل ظاهری این گوشواره ، این گونه است که تهیه شده از یک زنجیر در جنس های متفاوت از فلزات بوده و در یک قسمت از انتهای آن یک بست از جنس فلز متصل شده و یک طرف دیگر انتهای آن حاوی یک عنصر تزئینی می باشد که طرف های متفاوتی از اشکال را شامل می شود ، از جمله : قلب ، مربع ، مستطیل ، لوزی ، مثلث ، گل ، مروارید و غیره .

گوشواره بخیه ای چیست

گوشواره بخیه ای چیست

 

این گوشواره دارای مگنت ، زنجیر باریک و بلند و منعطفی است که به آسانی از سوراخ گوش ها عبور می کند و دور گوش میپیچد و نمای خاصی به لاله ی گوش می بخشد .

گوشواره های بخیه ای طولی بین 7 الی 12 سانتی متر دارند و بیشتر مناسب مجالس و میهمانی ها می باشند .

از جمله ی جدید ترین گوشواره ها بخیه ای : گوشواره های بخیه ای بیضی شکل هستند و مناسب صورت هایی می باشند که باعث انحراف چشم مخاطب می شوند و توجه فرد را به سمت گونه و خط فک جلب می کند و صورت را کشیده تر جلوه می دهد .

این مدل اکسسوری ها ، اکثرا به صورت جفت فروخته می شود و چندان تکی فروخته نمی شود . امیدواریم فهمیده باشید که گوشواره بخیه ای چیست .

انواع گوشواره های بخیه ای :

این اکسسوری پر فروش ، در طرح های متفاوت با جنس های مختلف در بازار عرضه می شود که افراد طبق سلیقه شان می توانند آن را انتخاب کنند . همچنین گوشواره ی بخیه ای انواع مختلفی دارد که عبارتند از : گوشواره های بخیه ای ساده ، مرواریدی ، مینیمال ، کریستالی ، قلبی و سایر مدل ها که به هر یک از آنها به طور مختصر می پردازیم .

گوشواره های بخیه ای ساده :

این مدل گوشواره ، تشکیل شده از یک زنجیر ساده بدون طرح خاصی بوده که گاها به صورت چند لایه هم استفاده می شود و شما می توانید برای تکمیل استایل خود از این مدل استفاده نمایید .

گوشواره های بخیه ای مرواریدی :

یکی از زیباترین انواع گوشواره های بخیه ای می باشد که در انتهای آن از انواع سنگ های زینتی و گران قیمت یا مروارید به کار گرفته می شود .

این مدل بسیار شیک و خاص بوده و استفاده از مروارید در اکسسوری های زینتی از دیر باز محبوبیت بیشتری میان مردم داشته است .

گوشواره بخیه ای مرواریدی

گوشواره بخیه ای مرواریدی – گوشواره بخیه ای چیست

 

گوشواره های بخیه ای مینیمال :

این مدل از گوشواره های بخیه ای دارای ظرافت بالایی بوده و پر زرق و برق نیست و بیشتر در جوامع امروزی مورد سلیقه و انتخاب دختران ساده پسند قرار گرفته است که آن ها می توانند از این طریق استایل خود را تکمیل کنند .

 

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب گوشواره

 

گوشواره های بخیه ای کریستالی :

استفاده از کریستال برای تنوع بخشیدن به این مدل از گوشواره ها ، باعث پر کاربرد شدن آن شده است . در صورتی که به اکسسوری های زینتی استفاده شده از مروارید یا سنگ های قیمتی علاقه دارید اما نمی توانید از آن ها تهیه کنید می توانید جنس کریستالی را جایگزین آن کنید که بسیار هم شیک و متنوع می باشد . همچنین می توانید آن را با شال یا لباس خود و یا سایر اکسسوری هایتان ست کنید .

گوشواره های بخیه ای قلبی :

نماد قلب ، یکی از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین در میان سایر نماد ها می باشد که افراد بیشتری را جذب خود می کند . اما لازم به ذکر است که گفته شود زیبایی اکسسوری با این نماد هم دو چندان می شود و بیشتر برای دور همی های دوستانه و میهمانی ها استفاده می شود و برای دختران مناسب تر است .

سایر مدل های گوشواره های بخیه ای :

اگر به هیچ یک از این مدل ها تمایلی نشان ندادید نگران نباشید . شما می توانید از انواع ترکیبی گوشواره های بخیه ای ساده و اشکال دیگر استفاده کنید  چیزی را انتخاب کنید که طبق سلیقه تان است و بیشتر به دلتان می نشیند .

برای آنکه بخواهید گوشواره بخیه ای خودتان را از سادگی بیش از حدش خارج کنید ، می توانید از نوع دیگر آن به صورت تلفیقی استفاد کنید که اشکال حلقوی و مربعی و سایر اشکال متصل به زنجیر گوشواره را شامل می شود و شما می توانید آن را پسند نمایید .

مدل گوشواره بخیه ای

مدل گوشواره بخیه ای – گوشواره بخیه ای چیست

 

مدل بستن گوشواره ی بخیه ای :

طریقه ی بستن گوشواره ی بخیه ای کار چندان دشواری نبوده و به راحتی در سوراخ های گوش جای می گیرد . کافیست در ابتدا ، انتهای آن را که از یک میل فلزی تشکیل شده است را از اولین سوراخ عبور دهید و به آرامی این عمل را به سوراخ های دیگر انجام دهید و دقت کنید که سفت و محکم این زنجیر را نکشید تا هم اذیت نشوید و هم شکل ظاهری اش تغییری نکند و هرچه شل تر و آویزان تر در گوش قرا گیرد ، زیبا تر هم جلوه می دهد .

معایب گوشواره ی بخیه ای :

برخی افراد ممکن است هنگام خرید گوشواره یا انتخاب گوشواره بخیه ای ، معایب آن را در نظر نگیرند و شکل ظاهری آن را در اولویت قرار دهند . در برخی افراد ممکن است استفاده از هرنوع گوشواره ای ، از جمله ی آن ها گوشواره بخیه ای ، منجر به بروز حساسیت شود .

گوشواره بخیه ای ساده

گوشواره بخیه ای ساده – گوشواره بخیه ای چیست

 

افراد بدون آن که به برخی مسائل بیندیشند ، همان گونه که احساسات بر تصمیم گیری هایشان غلبه می کند ، محصول مورد نظرشان را خرید کرده و حین استفاده ، یا از خرید و انتخابشان پشیمان می شوند یا تحمل نگهداری آن را روی گوششان ندارند . توصیه می شود در چنین مواقعی ، افراد در ابتدا با در نظر گرفتن تمامی مسائل ، دست به انتخاب بزنند و حتما قبل از خرید از معایب گوشواره بخیه ای اطلاع حاصل کنید و حتما در مورد انواع قفل گوشواره زنانه هم اطلاعاتی داشته باشید .

مسئله ی دیگر گیر کردن گوشواره ی بخیه ای به لباس ، شال و یا روسری بانوان است که منجر به بی حوصلگی و آشفتگی آنان می شود . ممکن است در برخی از بانوان هنگام استفاده از گوشواره های بخیه ای ، گوششان حالت افتادگی پوست پیدا کند و یا منجر به عفونت ، خونریزی ، التهاب ، آلرژی و عوامل دیگر شود که باید آن ها چنین مسائلی را هم در نظر داشته باشند .

 

حال شما طبق تجربیات خود و با توجه به مطالب خوانده شده ، می توانید نظرات خودتان را در مورد گوشواره ی بخیه ای برایمان ثبت نمایید .

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,206,950تومان

  • 388,850تومان

  • 535,300تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه