معرفی بهترین انگشتر فروشی قم +‌ آدرس و شماره

معرفی بهترین انگشتر فروشی قم +‌ آدرس و شماره

آیا با بهترین انگشتر فروشی قم آشنا هستید ؟ اگر قصد خرید انگشتر از شهر قم را دارید همراه ما با شید تا امروز در فروشگاه طلا و جواهر شکنج درباره لیست بهترین انگشتر فروشی قم را برای شما باز گو می کنیم قبل از معرفی مطالب مفیدی هم برای شما عزیزان داریم تا پایان مطالب با ما همراه باشید .

قم از قدیم الایام محل اجتماع دوستداران اهل بیت علیهم السلام به ویژه اهل بیت فاطمه معصومه علیهاالسلام  بوده و مسلمانان زیادی برای زیارت این بانوی بزرگ به قم سفر کرده و به رسم حسنه سوغات های بسیاری برای خانواده و دوستان خود خریداری کرده اند . انگشتر یکی از سوغاتی های  مشهور و قدیمی این شهر مقدس به شمار می رود و به همین دلیل به شهر قم شهرِ انگشتر نیز می گویند .
با وجود زائر پذیری و هنرمندان زیاد در این رشته و دارا بودن رتبه نخست قم در داشتن معادن عقیق در کشور ، می‌توانیم با کشور‌های خارجی هم در این عرصه رقابت داشته باشیم .

بهترین انگشتر فروشی قم

در مطالب پایین از انگشتر فروشی های معروف برای شما با آدرس و مشخصات بیان کرده ایم تا در صورت خرید به راحتی و با اطمینان کامل بتوانید خرید خود را حالا به صورت حضوری و یا غیر حضوری انجام دهید :

1. انگشتر سازی هاشمی

برای معرفی اولین بهترین انگشتر فروشی قم می توان انگشتر فروشی هاشمی رو معرفی کرد که کارگاه مجهزی در زمینه انگشتر دارند . انگشتر هاشمی که در استان قم با چندین سال سابقه کار خود را شروع کرده جز بهترین سازه رکاب برای انواع سنگ های خاص در قم می باشد که تمامی طرح های انگشتر ها مختص خودشان است و کار ساخت تک تک مدل ها با بهترین و با کیفیت ترین متریال در بازار ساخته شده است .

این انگشتر فروشی جزو بهترین انگشتر فروشی های قم می باشد .

آدرس انگشتر سازی هاشمی :

قم ، خیابان ارم

شماره تماس :

09127500466

بهترین انگشتر فروشی قم - انگشتر فروشی هاشمی

بهترین انگشتر فروشی قم – انگشتر فروشی هاشمی

 

2. انگشتر لعل خاتم

انگشتر فروشی لعل خاتم که در استان قم جز بهترین انگشتر فروشی ها می باشد که تمامی مدل ها و رکاب ها دست سازه بوده از بهترین انگشتر ساز ها و طراح ها را در تیم خود دارند و از لحاظ کیفیت حرف اول را می زنند .

آدرس انگشتر فروشی لعل خاتم :

استان قم ، بلوار زائر ، پارکینگ طبقاتی زائر ، بازار شمسه

شماره تماس :

09389855317

بهترین انگشتر فروشی قم - انگشتر فروشی لعل خاتم

بهترین انگشتر فروشی قم – انگشتر فروشی لعل خاتم

 

3. انگشتر وحدتی ( قم مقدسه)

انگشتر فروشی وحدتی جز انگشتر فروشی هایی است که تمامی مدل ها دست سازه بوده و طراحی آنان از طرح های اصیل برگرفته شده ارسال به تمام شهر ها امکان پذیر است باخیال راحت از کیفیت مدل ها می توانید هر مدلی که مد نظرتان است را سفارش دهید .

4. انگشتر سرای معماریان

انگشتر سرای معماریان با داشتن انگشتر های زنانه و مردانه با طر های اصیل ایرانی و با رکاب های دست سازه و انواع سنگ های خاص بر روی انگشتر ها زیبایی چشم گیری که دارند نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و به راحتی می توانید خرید کنید و در درب منزل تحویل بگیرید .

آدرس دفتر مرکزی :

استان قم ، خیابان انقلاب  17

شماره تماس :

0253774033

 

خرید انگشتر آنلاین

در بالا فروشگاه های آنلاین قم را بر شمردیم اما هر کدام از فروشگاه های بالا یک ایراد دارند و بر بستر اینستاگرامند از طرفی محصولات با زبان طراحی یکسان و یک شکل را به بازار ارائه می کنند اما فروشگاه طلا و جواهر شکنج با محصولات جذاب و خاص بسیاری از قشر جامعه را در بر می گیرد و برای خرید انگشتر می توانید به صفحه مربوط به محصولات انگشتر مراجعه کنید .

طرح های خاص و شیک ، محصولات متنوع ، ارسال سریع ، از مزایای فروشگاه طلا و جواهر شکنج است که بسیاری از قشر طلا و جواهر را در بر می گیرد و نیازشان را پاسخ می دهد .

یک واقعیت درباره انگشتر

سوغاتی بردن از شهرهای مقدس بیشتر از کربلا و مشهد الرضا (ع) عرف است و نکته جالب اینکه اغلب انگشتر های زینتی که خاص سوغات از شهرهای مقدس است و بر دستان بسیاری از مرد مان خود نمایی می کند ، در شهر قم ساخته شده اند .

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان قم در این خصوص گفت : 80 درصد انگشتر هایی که در خراسان رضوی و 90 درصد انگشتر هایی که در کربلا به فروش می‌رسد کار دست انگشتر سازان هنرمند قمی است .
با توجه به این که شهرم قم شهر ملی انگشتر نیز می باشد و استان قم پس از خراسان رضوی دارای بیشترین کارگاه تولیدی در این رشته است . در حال حاضر استان‌ های خراسان رضوی ، قم ، یزد ، تهران ، اصفهان و ‌خوزستان دارای بیشترین کارگاه‌ های فعال در رشته انگشتر سازی هستند .
بهترین انگشتر فروشی قم

بهترین انگشتر فروشی قم

 

سفارش اختصاصی فروشگاه شکنج

با دارا بودن سفارش اختصاصی در فروشگاه اینترنتی شکنج شما عزیزان می توانید طرح و مدل خاص خود را و یا سنگ خاص یا رکاب دست سازه خود را با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا با راهنمایی آن ها انگشتر مد نظر خود را داشته باشید  و یا می توانید آن را برای عزیزترین خود به عنوان هدیه ای خاص در نظر بگیرید که نظیر آن را در بازار نتوان یافت و این طرح مختص شما خواهد ماند .

برای سفارش اختصاصی طلا و جواهر می توانید به صفحه سفارش اختصاصی طلا و جواهر مراجعه کنید .

 

به نظر شما کدام انگشتر فروشی دیگری جزو بهترین انگشتر فروشی قم می باشد که در لیست بالا ذکر نشده است ؟‌ در قسمت نظرات بنویسید.

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,919,000تومان

  • 388,850تومان

  • 611,050تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

2 دیدگاه

  1. e58df145fd5261d853b69501f2542b96?s=54&d=mm&r=g
    صابر 1402-10-26 در 2:59 ق.ظ - پاسخ

    پیج انستا ندارید؟

    • 1d534dfe3819a820a46debeb447c4791?s=54&d=mm&r=g
      پشتیبان فروشگاه 1402-10-26 در 12:25 ب.ظ - پاسخ

      سلام بله shekanj