بهترین انگشتر فروشی اصفهان

بهترین انگشتر فروشی اصفهان

بهترین انگشتر فروشی اصفهان کجاست ؟ کدام انگشتر فروشی در اصفهان معتبر است ؟ از کجا می توان بهترین انگشتر فروشی در استان اصفهان را پیدا کرد ؟ معروف ترین انگشتر و طلا فروش در استان اصفهان کدام است ؟ برای پاسخ به سوالات خود این مطلب را در فروشگاه طلا و جواهر شکنج تا اخر بخوانید .

انگشتر از جمله زیور آلات منحصر به فرد در میان بانوان و آقایان است که به نوعی از هر یک از انواع آن ها استفاده می کنند . اکسسوری انگشتر در جنس و طرح های مختلف به صورت ست ، تک ، مردانه ، زنانه و دخترانه در جنس های مختلف در هریک از مراکز بدلیجات و طلا فروشی ها ی مختلف شهر به فروش می رسد و ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین مرکز انگشتر فروشی در استان اصفهان را آشنا کنیم و توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید .

انگشتر

پیش از آن که بخواهیم به موضوع اصلی بپردازیم ، در ابتدا توضیحی در رابطه با انگشتر می دهیم . انگشتر ، از جمله اکسسوری هایی است که بسیار مورد استقبال مردم از گذشته تا کنون قرار گرفته است و مردم از سنین نوجوانی تا پیری از آن استفاده می کنند . انگشتر در طرح ها و جنس های مختلف ساخته شده و در فروشگاه به خصوص خود ، به فروش می رسد .

عموما بانوان از انگشتر هایی با جنس طلا ، نقره و یا بدل استفاده کرده و آقایان از جنس نقره ، عقیق ، پلاتین و عده ای از طلا ؛ که از لحاظ شرعی و عرف ، استفاده از انگشتر طلا برای مردان کراهت داشته و جایز نمی باشد . انگشتر به عنوان هدیه برای شخص دیگر هم می تواند کاربرد داشته باشد . اما مبحث اصلی در رابطه با بهترین انگشتر فروشی در استان اصفهان می باشد که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم .

 

بهترین انگشتر فروشی اصفهان

استان اصفهان از جمله شهر هایی است که کارگاه انگشتر سازی بسیاری در آن وجود داشته و افراد ، مشغول ساخت انگشتر های متنوعی در جنس های متخلف از جمله فیروزه ، عقیق یمن ، طلا و نقره می باشند که در ادامه تک تک آنها به همراه شماره تماس و آدرس معرفی خواهیم کرد .

بهترین انگشتر فروشی اصفهان : بازار طلا و جواهر عتیق

اولین و بهترین انگشتر فروشی اصفهان با اختلاف بازار طلا و جواهر عتیق است در نزدیکی بازار و مسجد جامع اصفهان است و به بازار طلای مسجد جامع نیز متصل است. در کلیه واحدهای فروش و ویترین طلاها از نور طبیعی استفاده شده و نور طبیعی را از پشت بام ساختمان به مغازه‌ها، واحدهای فروش و پارکینگ هدایت کرده‌اند. این ساختمان، علاوه بر واحدهای فروش طلا و جواهر، آکواریوم، آبنما و آبشار و سیستم صوتی هم دارد و فضای امنیتی ساختمان به خاطر نوع کاربری‌اش، بسیار بالاست و جای جای ساختمان دوربین‌های مداربسته و اتاق کنترل دوربین مداربسته قرار دارد.

ویترین‌های بازار طلا و جواهرات عتیق شامل مراکز فروش و برندهای طلا و جواهرات جهرمی، اونیکس، یزد طلا، کارن، بزرگ زاد، ماهان، شاهنامه، میداس، زمرد، سحر، گارنت، فربد، داماس، بانو، پرتو و پژمان است.

بازار طلای عتیق اصفهان هرروز (به جز روزهای تعطیل) صبح‌ها از ساعت 9 تا 1:30 بعدازظهر و عصرها از ساعت 5 تا 9:30 باز است. اگر قصد خرید انگشتر را دارید می توانید از این مرکز خرید خود را انجام دهید .

آدرس و شماره بهترین انگشتر فروشی اصفهان : بازار طلا و جواهر عتیق

آدرس: اصفهان، چهار راه ابن سینا

شماره تماس : 03134462452

 

بهترین انگشتر فروشی اصفهان : بازار طلا و جواهر عتیق 

بهترین انگشتر فروشی اصفهان : بازار طلا و جواهر عتیق

 

بیشتر بخوانید : بهترین انگشتر فروشی قم

 

کارگاه انگشتر سازی شهرام :

از جمله ی آن ها کارگاه انگشتر سازی شهرام می باشد . از لحاظ موقعیت جغرافیایی ، این کارگاه در استان اصفهان ، بلوار کشاورز ، بلوار شفق ، کوی شقایق ، کوی بنفشه ، جنب مجتمع میخک واقع می باشد که بسیاری از مردمان این شهر یا مسافرانی که قصد خرید انگشتر از کار گاه را دارند به این محل مراجعه می کنند و از خود آن جا خرید می کنند .

این مرکز یکی از بهترین مراکز انگشتر سازی و محصولاتشان جزو بهترین انگشتر های اصفهان می باشد و مورد تاییدیه ی صنف طلا و جواهر سازی قرار گرفته است .

شما می توانید جهت تماس و اطلاعات بیشتر با این کارگاه از طریق شماره ی : 09134120034 تماس حاصل فرمایید .

بهترین انگشتر فروشی اصفهان - انگشتر سازی شهرام

بهترین انگشتر فروشی اصفهان – انگشتر سازی شهرام

 

انگشتر فروشی دارینا :

یکی دیگر از بهترین مراکز انگشتر فروشی در استان اصفهان که بسیار در معرض دید مسافران قرار گرفته است و بیشتر انگشتر نقره به فروش می رسد ، انگشتر دارینا ، واقع در میدان نقش جهان ، بازار زر گر ها ، پاساژ میثمی می باشد و مسافران بسیاری سالیانه ، از این فروشگاه دیدن می کنند و به عنوان هدیه برای عزیزان خود انگشتر خریداری می نمایند .

یکی دیگر از بهترین انگشتر فروشی های پسرانه و مردانه ی عقیق و فیروزه در استان اصفهان ، در بازار اصفهان ، واقع در نزدیکی مسجد جامع اصفهان می باشد و عموما پسران و مردان بسیاری انگشتر های اسپرت خود را از این مکان تهیه می نمایند . همچنین راه ارتباطی با این فروشگاه از طریق شماره تلفن : 09159341209  بنام اقای مجید بوژ آبادی می باشد .

اگر قصد خرید انگشتر طلا در استان اصفهان را دارید ، می توانید به مراکز و بازار طلا فروشی استان مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب و خرید نمایید .

 

بیشتر بخوانید : بهترین طلا و جواهر فروشی شیراز

 

نقره فروشی شیرانی :

یکی از بهترین فروشگاه نفره فروشی که  بهترین و شیک ترین محصولات نقره را می توانید از این فروشگاه خریدتان را انجام دهید . ست های و نیم ست های نقره ، گردنبند های نقره ، و دیگر محصولات نقره در این فروشگاه قابل خریداری است . محصولات نقره فروشی شیرانی اکثرا زنانه می باشد و محصولات مردانه در آن بسیار کم می باشد .

این فروشگاه در مجتمع تجاری اداری کوثر واقع شده است . این مرکز تجاری دارای فروشگاه کیف و کفش و طلا و جواهر می باشد .

آدرس و شماره تلفن نقره فروشی شیرانی :

اصفهان ،‌ چهار باغ‌ بالا‌ ، مجتمع‌ کوثر ،‌فاز یک‌ واحد‌ ۲۰۶

تلفن : 09133027425

بهترین انگشتر فروشی اصفهان - نقره فروشی شیرانی

بهترین انگشتر فروشی اصفهان – نقره فروشی شیرانی

 

طلا و جواهر پتینه

یکی از فروشگاه های بزرگ طلا و جواهر اصفهان گالری طلا و جواهر پتینه می باشد . در این فروشگاه طرح و نقش های مختلفی به فروش می رسد ، طرح های فروشگاه پتینه ترکیبی از طرح های سنتی و مدرن است که محصولات خاصی را ساخته و به فروش می رسانند .

طلا فروشی پتینه

طلا فروشی پتینه

 

فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر شکنج

اگر مایل به خرید اینترنتی طلا و جواهر هستید می توانید برای خرید انگشتر زنانه به فروشگاه شکنج مراجعه کنید و از بین مدل های مختلف انگشتر خرید خودتان را انجام دهید .

 

به نظر شما بهترین انگشتر فروشی اصفهان کدام فروشگاه است ؟ نظرات خودتان را در قسمت دیدگاه ها بنویسید.

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,206,950تومان

  • 388,850تومان

  • 535,300تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

5 دیدگاه

  1. 99ba83f798dec813eeda5a2c2f0763a8?s=54&d=mm&r=g
    whoiscall 1402-05-24 در 3:49 ب.ظ - پاسخ

    Thanks!

  2. 2711012422dae3dff1a109f7486dd681?s=54&d=mm&r=g
    علیرضا گودرزیان خوزانی 1402-05-17 در 6:10 ب.ظ - پاسخ

    با سلام و خسته نباشید ، عالی بود مطالبتون .

    • 7e4da37818d5867bb297a1584e20b6e4?s=54&d=mm&r=g
      ادمین 1402-05-18 در 8:41 ق.ظ - پاسخ

      خیلی ممنون ، اگر شما هم جایی رو میشناسید می تونید توی قسمت نظرات بنویسید تا توی این مطلب اضافه بکنیم .

      • 1d534dfe3819a820a46debeb447c4791?s=54&d=mm&r=g
        پشتیبان فروشگاه 1402-05-24 در 2:40 ب.ظ

        ممنون از نظرتون

    • 1d534dfe3819a820a46debeb447c4791?s=54&d=mm&r=g
      پشتیبان فروشگاه 1402-05-24 در 2:40 ب.ظ - پاسخ

      ممنون دوست عزیز