چگونه انگشتر استیل را کوچک کنیم + روش های خانگی

چگونه انگشتر استیل را کوچک کنیم + روش های خانگی

چگونه انگشتر استیل را کوچک کنیم آیا راهی برای این کار وجود دارد ؟  آیا با روش های کوچک کردن انگشتر های استیل آشنا هستید ؟

در مطالب گذشته درباره نحوه دقیق اندازه گیری سایز انگشتر و تمامی روش های آن برای شما عزیزان نکات بسیار مهمی را  بازگو کرده ایم ، شاید برای همه شما اتفاق افتاده باشد که انگشتری هدیه بگیرید که اندازه انگشت شما نیست و یا انگشتر خریده اید که انگشت شما بر اثر کاهش وزن تغییر سایز داده فرقی هم نمی کند انگشتر اسپرت یا طرح طلا باشد .

اگر به این مشکلات برخورده اید همراه مجله شکنج باشید تا نحوه کوچک کردن انگشتر را بهتون آموزش بدهیم  فقط قبل از اینکه انگشتر تون رو کوچیک کنید به این چندتا نکته توجه کنید :

نشانه های بزرگ بودن انگشتر در دست

  • وقتی که آن را در دست خود می اندازید خیلی راحت تر از وقتی است که  از دستتان در می آورید
  • فرد دیگری به آسانی می تواند از انگشت شما انگشتر را در بیاورد
  • نیاز به تلاش برای در آوردن انگشتر نیست
  • به طور مداوم در انگشت می چرخد
انگشتر استیل

انگشتر استیل

چگونه انگشتر استیل را کوچک کنیم ؟

انگشتر های استیل یکی از زیورآلات جوان پسند می باشد که با توجه به مقاومت در برابر زنگ زدگی ، لکه ، و خوردگی ، شرایط نگهداری ساده ، قیمت ارزان و درخشش و جلای مناسب ، طرح های خاص و شیک می باشد . اما انگشتر استیل یک ایراد خیلی اساسی و بزرگ دارد که انگشتر های استیل را نمی توان با روش های صنعتی ( برش دادن و لحیم کاری ) کوچک کرد .

برای کوچک کردن استیل می توانید از جواهر ساز ها کمک بگیرید که با استفاده از قرار دادن لولا و با چسب سیلیکونی و یا دانه فلزی  … فضای خالی را پر می کنند .

اگر می خواهید به مهمانی برید وقتی برای رفتن به جواهرسازی ندارید و به صورت فوری و سریع قصد کوچک کردن انگشتر استیل یا هر جنس دیگر را دارید همراه ما باشید تا روش های خانگی سریع و آسان برای کوچک کردن انگشتر های استیل را در ادامه شرح می دهیم :

چگونه انگشتر استیل را کوچک کنیم ؟

چگونه انگشتر استیل را کوچک کنیم ؟

4 روش خانگی کوچک کردن انگشتر استیل :

برای کوچک کردن انگشتر استیل خود می توانید از یکی از راهای زیر که برای شما مقدور است استفاده بکنید :

1 – کوچک کردن انگشتر استیل با نخ دندان

به راحتی می توان نخ دندان را در پشت حلقه خود بپیچید تا وقتی که به دستتان اندازه شود حالا بدون نگرانی می توانید در کمترین زمان مشکل شل بودن انگشتر خود را برطرف کنید .

2- کوچک کردن انگشتر استیل با چسب حرارتی

چسب های حرارتی از الیاف تهیه شدند و هیچ حساسیتی به پوست ندارند به راحتی می توانید در قسمت پایینی حلقه با حوصله مقداری از این چسب را بریزید تا به سایز مورد نظر خود برسید و انگشتر فیت دستتان شود  .

کوچک کردن سایز انگشتر استیل

کوچک کردن سایز انگشتر استیل با چسب حرارتی

3- کوچک کردن با چسب سیلیکون یا آکواریوم

اول انگشتر استیل خود را تمیز می شوریم و با دستمال نرم خشک می کنیم بعد چسب سیلیکون یا آکواریوم را در قسمت پایینی انگشتر می ریزیم حالا با چوب کبریت سطح آن را صاف و مرتب می کنیم و صبر می کنیم تا 48 ساعت چسب کامل خشک شود .

کوچک کردن سایز انگشتر در خانه

چگونه انگشتر استیل را کوچک کنیم در خانه با چسب سیلیکون

 

4- كوچك كردن انگشتر با چسب یک دو سه

اول از همه انگشتر مورد نظر را از هرگونه آلودگی و گرد و غبار تمیز می کنیم و بعد انگشتر را با یک دستمال نرم خشک می کنیم سپس با ظرافت کامل حالا با سری خود چسب یا سوزن چسب را به انتهایی انگشتر بریزید و برای فعال کردن قدرت چسبندگی چسب از اسپری آن بر روی آن بزنید تا خشک شود و همان لحظه هم قابل استفاده می باشد .

امیدواریم با استفاده از این راه حل های بالا فهمیده باشید که چگونه انگشتر استیل را کوچک کنیم ، پس در هنگام خرید انگشتر دقت کنید که بعدا دچا مشکل نشوید و هم چنین به معنی انداختن انگشتر در هر انگشت هم دقت بکنید  .

کردن انگشتر استیل

فروشگاه اینترنتی شکنج

فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر شکنج برای راحتی شما مشتریان عزیز برای تمامی محصولات اطلاعات کاملی ارائه داده است تا در انتخاب سایز به مشکل برنخورید جواهرسازان فروشگاه شکنج هم با دقت فراوان برای مدل های سفارشی شما وقت می گذارند تا سایز ارسالی شما دقیق تحویل داده شود .

علاوه بر محصولات موجود در فروشگاه شما می توانید از قسمت سفارش اختصاصی نیز سفارش اختصاصی طرح مد نظرتان را برای ما بفرستید .

 

به نظر شما چگونه انگشتر استیل را کوچک کنیم ؟ نظرتان را در بخش دیدگاه ها برای کاربران شکنج بنویسید .

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,206,950تومان

  • 388,850تومان

  • 535,300تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه