بهترین گوشواره برای کودکان

بهترین گوشواره برای کودکان

بهترین گوشواره برای کودکان کدام است ؟ چه نوع گوشواره ای مناسب است برای کودک خریداری شود ؟ گوشواره ریز برای کودکان مناسب تر است یا درشت ؟ برای یافتن پاسخ دقیق این سوالات با فروشگاه طلا و جواهر شکنج همراه ما باشید .

گوشواره از جمله زیور آلاتی است که برای دختران از بدو تولد خریداری می شود و طرح های دخترانه جذابی در گوشواره ها استفاده می شود . انواع گوشواره های ریز و درشت در بسیاری از طرح و مدل های مختلف برای کودکان در بازار به فروش می رسد که خریداران بسیاری دارد .

اکنون در این مطلب قصد داریم شما را با این عنوان که چه نوع گوشواره ای برای کودکان مناسب است خریداری شود و بهترین گوشواره برای کودک کدام است آشنا کنیم .

بهترین گوشواره برای کودکان

بهترین گوشواره برای کودکان

 

چه نوع گوشواره ای برای انتخاب بهترین مدل گوشواره نوزادی مناسب است  ؟

در خرید گوشواره برای کودکان بهتر است چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید :

وزن گوشواره  :

اولین و مهمترین فاکتور وزن گوشواره می باشد که برای نوزاد تا یک سالگی بهتر است وزن گوشواره در حد نیم الی یک گرم باشد و برای کودکان تا سن 4 سالگی وزن گوشواره از 3 گرم بیشتر نباشد چرا که وزن بیشتر باعث گشادی سوراخ گوش ، عفونت لاله گوش خواهد شد .

ابعاد گوشواره :

دومین فاکتور ابعاد گوشواره می باشد که بهتر است از سن نوزادی تا 5 سالگی گوشواره ای هم سایز لاله گوش و با طرح های گرد و بدون لبه تیز خریداری کنید چرا که در این سن کودکتان جنب و جوش بیشتری داشته و ممکن است حین بازی و جنب و جوش گوشواره به جایی گیر کرده و باعث پارگی لاله گوش و یا گشادی لاله گوش شود .

نوع گوشواره :

سومین فاکتوری که بایستی در خرید گوشواره کودکان و نوزادان لحاظ کنید نوع گوشواره می باشد گوشواره میخی و پیچی بهترین نوع گوشواره ای است که می توانید خرید کنید که لبته این نوع گوشواره تا 15 سالگی بین دختران جوان محبوب می باشد و طرح های مختلف برای سنین مختلف ارائه می شود .

 

نکات قابل توجه در خرید بهترین گوشواره برای کودکان

قابل توجه افرادی که تمایل به خرید گوشواره برای کودکشان دارند به نکات زیر توجه نمایند تا بعدا دچار مشکل و اشتباه نشوند . زمانی که به قصد خرید گوشواره به بازار می روید ، توجه داشته باشید که سه معیار مهم در خرید گوشواره برای کودک خود را باید در نظر بگیرید .

  1. مواد استفاده شده در آن که منجر به حساسیت نشود .
  2. اندازه ی گوشواره در حدی باشد که آزار دهنده ( بزرگ ) نباشد .
  3. طرح آن به گونه ای باشد که هم مناسب رده ی سنی او بوده و از قفل محکمی برخوردارد بوده باشد که قفل های پیچ دار بسیار با دوام و همچنین زیباتری بر روی آن کار شده باشد .

جنس گوشواره برای کودکان

به علت حساس بودن پوست کودک در هر رده ی سنی تا قبل از 12 سال ، مخصوصا در نوزادان و کودکان زیر 5 سال ،توصیه می شود که اگر قصد خرید گوشواره برایشان هستید ، طلای 18 یا 14 عیار و نقره ی استرلینگ مناسب ترین انتخاب شما خواهد بود چرا که منجر به حساسیت پوستی در کودک نشده و نگران کننده نخواهد بود .

یکی از نکاتی که بسیار حائز اهمیت است این است که زمانی که گوش نوزاد سوراخ می شود ، برخی افراد برای جلوگیری از گرفتگی سوراخ از فلزی ساده و معمولی استفاده می کنند و بعد مدتی طلا را جایگزین آن می کنند . اما لازم است بدانید که این عمل منجر به ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی در نوزاد شده و با هر بار استفاده از گوشواره حساسی می گیرد .

خرید گوشواره برای نوزاد

خرید گوشواره برای نوزاد – گوشواره برای نوزاد دختر

 

فلزاتی که مانع بروز حساسیت پوستی کودکان و نوزادان می شود چیست؟

شما در انتخاب جنس فلز برای جلوگیری از ایجاد حساسیت و التهاب پوست فرزند خود ، باید به دنبال جنسی باشید که مطمئن شوید کدام نوع مناسب ترین زیور آلات برای فرزندتان است. از جمله فلز های توصیه شده و ضد حساسیت ، طلا ، نقره ی استرلینگ ، و فلزات ضد زنگ است .

گوشواره ی طلا

از آن جایی که این نوع گوشواره از کیفیت بالایی برخورار است ، با بالا تر رفتن عیار آن میزان بروز حساسیت پوستی را در بدن کودک کاهش داده و با آرامش خیال بیشتری می توانید آن را استفاده کنید .

گوشواره ی نقره ی استرلینگ

یکی دیگر از فلزاتی که مانع بروز حساسیت و آلرژی در کودکان خود می شود ، فلز نقره می باشد که 92 درصد آن را خود نقره تشکیل داده است . تحریک نکردن پوست توسط نقره ی استرلینگ از جمله مزایایی است که کودک شما را از بروز این حوادث در امان می سازد . همچنین علاوه بر این موضوع ، زیبایی را به گوش فرزندانتان می بخشد .

خرید گوشواره برای نوزاد

بهترین گوشواره برای کودکان

 

ضد زنگ

فلز ضد زنگ نیز یکی دیگر از آن دسته فلزاتی است که هیچ گونه حساسیت و آلرژی به کودک انتقال نمی دهد و از لحاظ هزینه ، نسبت به طلا و نقره ، پایین تر بوده و به صرفه تر می باشد .

طرح گوشواره کودکان

گوشواره برای کودکان و نوزاد از دو طرح جدا گانه ساخته شده است که به طرح های پشت پیچی و پشت پروانه ای شناحته می شود :

طرح پشت پروانه ای

نوعی طرح پشت اصطکاکی یا فشاری شناخته شده که به آسانی می توان پشت را بر روی پایه ی گوشواره لغزاند .

طرح پشت پیچی

این نوع طرح را ، طراحان به گونه ای ساخته اند که پشت گوشواره ، بر روی آن پایه ای که مدل پیچی است بپیچد . باز شدن این مدل توسط نوزاد بسیار سخت تر از مدل پشت پروانه ایست که احتمال گم شدن آن را کاهش میدهد .

انتخاب بهترین گوشواره برای کودکان ، نسبت به بزرگتر ها راحت تر بوده و چندان حساسیتی برای انتخاب آن قائل نمی شوند ، اما در این مطلب سعی کردیم شما را با انواع مختلف گوشواره ، برای کودکان و مناسب ترین جنس و مدل گوشواره ی کودک را بیان کنیم .

 

سفارش اختصاصی طلا و جواهر

اگر شما می خواهید گوشواره یا طلا و جواهر بخصوصی را برای فرزند دلبندتان سفارش دهید می توانید به صفحه سفارش طلا و جواهر شکنج مراجعه کنید و در خواست خودتان را ثبت بکنید تا هنرمندان ما به همان شکلی که طرح را می خواهید آن را بسازند و به شما تحویل بدهند .  علاوه بر این شما می توانید برای خرید انگشتر دخترانه به فروشگاه شکنج مراجعه کنید و انگشتر مورد نظرتان را سفاش دهید .

 

اگر تجربه خرید و استفاده از بهترین گوشواره برای کودکان دارید می توانید در قسمت نظرات تجربه خود را برای کاربران ما بنویسید.

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,206,950تومان

  • 388,850تومان

  • 535,300تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه