معرفی بهترین گوشواره های دنیا به همراه قیمت آنها

معرفی بهترین گوشواره های دنیا به همراه قیمت آنها

آیا با بهترین گوشواره های دنیا آشنا هستید ؟  به گفته مورخان ، آراستن گوش ها با سنگ های قیمتی ، سنتی است که قدمت آن به حدود 5000 سال قبل باز می گردد و به نظر می رسد که ما هنوز هم دوست داریم جواهرات درخشان را روی گوش های خود به نمایش بگذاریم . از گوشواره های قطره ای الماس گرفته تا یک جفت الماس کمیاب صورتی و آبی ، این ها برخی از گران قیمت ترین گوشواره های جهان تا به امروز هستند .

امروز در مجله گالری شکنج درباره بهترین گوشواره های دنیا برای شما عزیزان مقاله ای آماده کرده ایم تا با آنها آشنا شوید بس با ما تا آخر این مقاله همراه باشید .

بهترین گوشواره های دنیا

از قدیم تا به الان گوشواره های جذاب و گران قیمتی تولید شده اند که در این مطلب سعی می کنی بهترین گوشواره های جهان رو که هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ زیبایی بهترین هستند رو به شما معرفی بکنیم ، پس حتما ادامه پست رو بخونید تا بهترین گوشواره های جهان آشنا بشید .

1. گوشواره الماس صورتی آرتمیس و آپولو آبی

گوشواره های الماس با تراش اشک  آرتمیس صورتی و آپولوی آبی که در حراجی ساتبی با قیمتی شگفت انگیز حدود ۷۹ میلیون دلار استرالیا به فروش می رسد ، رکورد گران بهاترین گوشواره های حراج شده تا کنون را دارند . گوشواره های الماس باور نکردنی که توسط یک خریدار ناشناس در سال ۲۰۱۷ خریداری شد ، مجموعاً بیش از ۳۱ قیراط خریداری شد . الماس آبی آپولو حدود ۵۸ میلیون دلار استرالیا فروخته شد در حالی که الماس صورتی تقریباً یکسان با آرتمیس به قیمت حدود ۲۱ میلیون دلار استرالیا فروخته شد .

قیمت‌ های نجومی جواهرات در دو سال اخیر به سرفصل‌ های جهانی تبدیل شده است . اکنون می توانید گوشواره های آرتمیس و آپولو را به لیست اضافه کنید . در حالی که الماس‌ ها به شکل یک جفت گوشواره برای فروش تبلیغ می‌ شدند ، در 16  may سال 2017 در ساتبی در ژنو به‌ صورت تکی فروخته شد ، زیرا هر سنگ بسیار استثنایی و گران‌ قیمت بود . مناقصه الماس اشک 14.54 قیراطی آپولوی آبی نسبتاً سریع بین دو یا سه خریدار تلفنی و در اتاق انجام شد . قیمت نهایی بزرگ‌ ترین الماس آبی رنگ فانتزی بدون‌ عیب و نقص داخلی که تا به حال در حراجی عرضه شده است ، 42,087,302 دلار بود .

بهترین گوشواره های دنیا : گوشواره الماس صورتی آرتمیس و آپولو آبی

بهترین گوشواره های دنیا : گوشواره الماس صورتی آرتمیس و آپولو آبی

 

این جواهر یک جایزه حماسی برای کلکسیونر بود . طبق گزارش GIA ، آپولو بلو یک الماس نوع IIb است ، گروهی که کمتر از نیمی از یک درصد از کل الماس ها را شامل می شود . مناقصه الماس اشک 16 قیراطی  Artemis Pink کمی بیشتر طول کشید و چند نفر دیگر در این اقدام شرکت کردند . در پایان Fancy Intense Pink به قیمت 15,338,176 دلار فروخته شد . به گفته GIA ، Artemis Pink یک الماس نوع  IIa است که بهترین الماس موجود است . جالب است بدانید که گوشواره های الماس آرتمیس و آپولو با هم خواهند ماند . خریدار که انتخاب کرده است ناشناس بماند ، هر دو سنگ را در مجموع  57,425,478 دلار به دست آورد .

2. گوشواره الماس ماری آنتوانت

این گوشواره های الماسی که توسط لوئی شانزدهم به ماری آنتوانت هدیه شده است ، مجموعاً حدود ۳۴.۶ قیراط است و تاریخچه ای جذاب دارد . پس از کشته شدن ماری آنتوانت در جریان انقلاب فرانسه ، گوشواره های الماس گلابی شکل ، توسط ناپلئون سوم به امپراطور اوژنی هدیه داده شد و سپس به دوشس بزرگ روسیه ، تاتیانا یوسفوف ، قبل از افتادن به دست جواهرسازانی چون کارتیه و هری وینستون ، داده شد .

در حالی که ارزش گوشواره های ماری آنتوانت را نمی توان محاسبه کرد ، آنها احتمالاً یکی از با ارزش ترین گوشواره های تاریخ هستند . گوشواره‌های الماس ماری آنتوانت در نهایت به مؤسسه اسمیتسونیان اهداء شد ، جایی که اکنون در موزه ملی تاریخ طبیعی در نمایشگاه قرار دارد .

بهترین گوشواره های دنیا : گوشواره الماس ماری آنتوانت

بهترین گوشواره های دنیا : گوشواره الماس ماری آنتوانت

 

بیشتر بخوانید : گوشواره پیرسینگ چیست

 

3. گوشواره زمرد لورن شوارتز جولی

در اسکار ۲۰۰۹ ، آنجلینا جولی به تنهایی به همه ما یادآوری کرد که جواهرات زمرد چقدر زیبا هستند . این گوشواره‌ زمرد ۱۱۵ قیراطی که توسط لورین شوارتز طراحی شده‌ اند ، تقریباً ۳.۴ میلیون دلار استرالیا فروخته شده‌ اند و برخی از گرانبهاترین جواهرات زمردی هستند که تا کنون به حراج گذاشته شده‌ اند . این گوشواره زنانه یکی از بهترین گشواره های زمرد جهان می باشد.

بهترین گوشواره های دنیا : گوشواره زمرد لورن شوارتز جولی

بهترین گوشواره های دنیا : گوشواره زمرد لورن شوارتز جولی

 

 

 

4. گوشواره الماس گلکوندا

این گوشواره‌ های الماس ۲۳.۱۱ قیراطی که از طریق حراجی گران قیمت کریستیز خریداری شده‌اند ، در سال ۲۰۱۱ با قیمت باورنکردنی ۱۲.۸ میلیون دلار استرالیا به حراج گذاشته شد . این گوشواره‌ های درخشان دارای الماس‌ های گلکوندا هستند که از معادن گلکوندا در هند استخراج شده‌ اند .

بهترین گوشواره های دنیا : گوشواره الماس گلکوندا

بهترین گوشواره های دنیا : گوشواره الماس گلکوندا

 

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب گوشواره

 

5. گوشواره الماس اشک

گوشواره‌ های الماس اشک Boehmer et Bassenge با وزن تقریبی 52.55 قیراط و 50.47 قیراط ، شاید عجیب‌ ترین جفت‌ هایی باشند که تا به حال فروخته شده است . این گوشواره الماس تراش مارکیز به نام Miroir de L’amour به قیمت تقریبی 26 میلیون دلار استرالیا فروخته شد .

بزرگترین جفت گوشواره 200 سانتی متری (78.74 اینچ) است و توسط Ramkumar Sarangapani (هند) ، در دبی ، امارات متحده عربی در 7 دسامبر 2020 به نمایش گذاشته شد و گوشواره الماس آبی آپولو ، رکورد جهانی را به عنوان گران ترین گوشواره جهان به ثبت رساند .

بهترین گوشواره های دنیا : گوشواره الماس اشک

بهترین گوشواره های دنیا : گوشواره الماس اشک

 

فروشگاه اینترنتی شکنج

در گالری فروشگاه شکنج خاص ترین مدل ها برای تمام سلیقه ها گوشواره هایی طراحی و به ساخت می رسد که نظیر آن ها را در بازار نمی توان پیدا کنید از لحاظ متریال بهترین کیفیت را دارا هستند . اگر شما هم به دنبال خرید گوشواره هستید ای طرح خاصی مد نظرتان هست ، می توانید در قسمت سفارش اختصاصی طلا و جواهر طرح یا مدل مد نظر خود را سفارش دهید تا هنرمندان ما سفارش ما را طراحی کنند و در درب منزل خود محصول مورد نظر خودتان را تحویل بگیرید .

 

به نظر شما کدام گوشواره ، جزو بهترین گوشواره های دنیا می باشد ؟

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,206,950تومان

  • 388,850تومان

  • 535,300تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه