گوشواره پیرسینگ چیست و چه نکاتی را در خرید آن باید رعایت کرد

گوشواره پیرسینگ چیست و چه نکاتی را در خرید آن باید رعایت کرد

گوشواره پیرسینگ چیست ؟ حین خرید گوشواره پیرسینگ به چه نکاتی بایستی دقت کرد ؟ برای گرفتن پاسخ این سوالات ، این مطلب را تا آخر مطالعه کنید .

امروزه استفاده ازگوشواره پیرسینگ میان عموم مردم بسیار رایج بوده و گاهی اوقات جهت تنوع ، از مدل های مختلف برای زیبایی ظاهری خود بهره می گیرند که در این مطلب سعی کردیم در ابتدا شما را با مفهوم پیرسینگ آشنا کرده و سپس به انواع مختلف گوشواره ها بپردازیم .

گوشواره پیرسینگ

گوشواره پیرسینگ

 

مفهوم  پیرسینگ

پیرسینگ یا سوراخ کاری بدن انواع مختلفی از گوشواره ، نگین یا حلقه هایی است که در نقاط مختلف صورت و بدن توسط سوراخ کردن قسمتی از عضو بدن صورت می گیرد و ممکن است بسیاری از مردم هیچ آگاهی ای در رابطه با این موضوع نداشته باشند و گاهی برای برخی از مردم تلفظ این کلمه هم دشوار به نظر برسد .

گوشواره پیرسینگ از فرهنگ جوامع مختلف مثل : آمریکا ، آفریقا ، آسیای شرقی و سایر کشور ها نشات می گیرد . طریقه ی استفاده از گوشواره ی پیرسینگ و سایر زیور آلات در این دسته به گونه ای است که توسط سوزن های استریل ، و رعایت نکات بهداشتی ، از بروز عوارضی چون عفونت ، جلوگیری می کند .

گوشواره پیرسینگ چیست

گوشواره پیرسینگ چیست

 

نکاتی برای خرید پیرسینگ گوش

در ابتدا ، پیش از هر چیز به تفاوت میان پیرسینگ گوش و گوشواره ی پیرسینگ می پردازیم که توجه داشته باشید ، میان این دو هیچ گونه تفاوتی وجود نداشته و نسبت به هر سوراخی که بر روی گوش ایجاد می شود می توانید پیرسینگ گوش یا به عبارتی گوشواره پیرسینگ استفاده نمایید .
همچنین برای اینکه به گوش آسیبی وارد نشود ، بهتر است از پیرسینگ هایی استفاده کنید که چندان وزنی نداشته و روی گوش سنگینی نکند تا منجر به پارگی نرمه ی گوش شما نشود .

پیرسینگ نرمه ی گوش

اگر در کودکی گوش خود را سوراخ نکرده اید و اکنون قصد دارید نرمه ی گوشتان را سوراخ کنید ، می توانید از پیرسینگ گوش یا گوشواره پیرسینگ استفاده کنید که زیبایی خاصی به گوشتان می دهد . این گوشواره های پیرسینگ می تواند شامل گوشواره های حلقه ای ، آویز دار و ظریف ، بخیه ای ، لاله ی گوشی و یا نگینی باشد . مدت زمانی که برای بهبودی نرمه ی گوش و پیرسینگ لازم است بین 4 تا 8 هفته می باشد .

پیرسینگ نرمه ی گوش

پیرسینگ نرمه ی گوش

 

بیشتر بخوانید :‌ بهترین گوشواره برای کودکان

 

نوع دیگر ،  پیرسینگ نرمه ی پهنای گوش است ، که در مدل پیرسینگ پهنای نرمه ی گوش ، سوزن از پهنا به صورت عمود وارد نرمه ی گوش شده و بعد از فاصله ی کمی از یک سمت دیگر نرمه ی گوش خارج می شود . اگر نرمه ی گوش در این حالت کوچک باشد ، استفاده از پیرسینگ اصلا توصیه نمی شود ، چرا که طی گذشت زمان ممکن است شخص با پارگی نرمه ی گوش مواجه شود . به همین علت اگر شخصی نرمه ی گوشش کوچک باشد ، استفاده از جواهرات دمبلی به او توصیه می شود و مدت زمان بهبودی این مورد معمولا بیشتر از پیرسینگ نرمه ی گوش است .

انواع پیرسینگ گوش

  • گوشواره ی پیرسینگ لاله ی گوش
  • پیرسینگ زبانه گوش و زبانه بزرگ گوش
  • پیرسینگ غضروف حلزون گوش
  • پیرسینگ اوربیتال یا مداری
  • پیرسینگ داربستی یا گوش صنعتی
  • پیرسینگ هلیکس گوش
  • و انواع دیگر …

 

ممکن است سوال ایجاد شود که بهترین مکان برای گوشواره ی پیرسینگ کجاست ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که نرمه ی گوش تنها جای مناسب برای گوشواره ی پیرسینگ است . چرا که بهترین مکان برای سوراخ گوش قسمت نرمه ی گوش است و علاوه بر این که عوارض کمتری نسبت به سایر نقاط دارد ، در بهبودی نیز روند بهتری دارد .

چنانچه اگر نگران پارگی یا عوارض نرمه گوش هستید می توانید از گوشواره پیرسینگ موقت استفاده نمایید .

گوشواره پیرسینگ فیک

پیرسینگ فیک یا موقت از جمله گوشواره هایی است که نیاز به سوراخ کردن گوش و عوارض ناشی از آن نداشته و از طریق آهن ربا ، چسب و یا شیار های روی گوشواره ، بر روی گوش قرار می گیرند و هیچ گونه عارضه ای ندارند .

از جمله پیرسینگ های فیک و موقت می توان به پیرسینگ های مگنتی اشاره کرد .

گوشواره پیرسینگ فیک

گوشواره پیرسینگ فیک

 

گوشواره های پیرسینگ چه مشخصاتی دارند ؟

  • از جمله مشخصات بارز این گوشواره ها فلزی و حاوی طیف رنگی بودن آن هاست .
  • این گوشواره ها آلرژی زا بوده و باید پس از گذشت 24 یا 48 ساعت ساعت با سایر گوشواره ها مخصوصا طلا جایگزین شوذ .
  • در هر ورق از آن 12 جفت گوشواره در قالب های 2 تایی قرار گرفته است .

 

سفارش اختصاصی پیرسینگ

اگر شما هم نیاز به خرید گوشواره یا پیرسینگ دارید می توانید یه سر به فروشگاه طلا و جواهر شکنج بزنید و یا اگر مایل به سفارش یک طرح خاص هستید می توانید از صفحه سفارش طلا و جواهر ، سفارش خودتان را ثبت کنید تا همکاران ما در سایت طلا و جواهر شکنج به بهترین شکل طرح شما را بسازند و به شما تحویل دهند .

 

در نظر برخی از مردم استفاده از گوشواره پیرسینگ وجهه خوبی ندارد ولیب بعضی دیگر پیرسینگ را دوست دارند ، شما جزو کدام یک از این افراد هستید ؟‌در بخش نظرات برای ما بنویسید .

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,206,950تومان

  • 388,850تومان

  • 535,300تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه