فواید دستبند مسی در دست چیست ؟

فواید دستبند مسی در دست چیست ؟

فواید دستبند مسی در دست چیست؟ آیا دستبند مسی بر سلامت جسم انسان تاثیر گذار است ؟ نقش استفاده از دستبند مسی در بدن انسان چیست ؟ دستبند مس در زنان و مردان متفاوت است ؟ لطفا جهت دریافت پاسخ سوالات خود ، این مطلب از فروشگاه طلا و جواهر شکنج  را تا آخر مطالعه فرمایید .

زیور آلات در جنس های متفاوت ، علاوه بر زیبایی بخشیدن به استایل افراد ، گاهی بر سلامت جسمی افراد هم تاثیر میگذارند . عده ای از افراد به دلیل استفاده ی مکرر از این نوع اکسسوری ها و مشاهده ی فواید آنها ، نسبت به سایر افرادی که تا کنون از این اکسسوری ها استفاده نکرده اند با تجربه تر هستند ، که سعی کردیم در ادامه ی مطلب به صورت گسترده و جزئی به آن می بپردازیم  . با ما همراه باشید .

فواید دستبند مسی

طبق تحقیقاتی که نشان داده شده ، استفاده از دستبند مسی ، تاثیر خاصی بر بدن انسان ها می گذارد . برای نمونه : از بروز غلظت خون جلو گیری می کند و جریان خون شدت می یابد . همچنین به علت کمبود مقداری یون مس در بدن ،پزشکان به بیماران توصیه میکنند تا از زیور آلات یا دستبند مسی برای مدتی استفاده نمایند تا این مشکل رفع شود . از جمله تاثیرات و فواید دستبند مس ، ایجاد شادی و آرامش خاطر است .

فواید دستبند مسی در دست چیست

فواید دستبند مسی در دست چیست

 

علاوه بر موارد بالا از فواید دستبند مسی می توان به این اشاره کرد که باعث کم شدن میزان خستگی در فرد شده و نشاط بیشتری به افراد می بخشد . استفاده از زیور آلات مسی روند پیری را در افراد کاهش می دهد و سعی در جوان تر نشان دادن افراد دارد ، چرا که فلز مس ، حاوی آنتی اکسیدانی است و به کاهش رادیکال آزاد کمک میکند  .

فواید دستبند مسی برای زنان

همانطور که می دانید بسیاری از زنان از کمبود آهن در بدن خود و کم خونی رنج می برند . به همین سبب استفاده از فلز مس از طریق تعریق ، کمبود آهن بدن فرد را تامین می کند و به مرور ، از درد مفاصل می کاهد . همچنین دست بند مسی ، کمک به کاهش درد دوران قاعدگی در بانوان می شود .

 

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب دستبند

 

خواص دستبند مسی برای آقایان

در آقایان ، کمبود یون مس ، منجر به بی حالی شده و بی خوابی و کسل بودن در طی روز را به دنبال دارد . مردان می توانند با استفاده از دستبند مس ، مانع بروز بی حالی و خستگی و کسالت خود شوند و انرژی لازم را به خود هدیه دهند و طی روز سرحال و پر نشاط باشند . چرا که امروزه ، این نوع دستبند ها از طرح و اندازه های متنوعی ساخته شده که میتوانید با توجه به سبک سلیقه تان ، خرید نمایید و استفاده کنید .

فواید دستبند مسی در مغز

مغز انسان ، به وجود حدود 6 میلیارد یون مس، برای سلامت و نشاط و کنترل کورتیزول مغز و اسید لاکتیک نیاز دارد . به همین سبب کمبود آهن در بدن ، با استفاده از اکسسوری مسی ، می تواند این کمبود را جبران کند . همچنین دستبند مس به عملکرد مغز و اعصاب کمک می کند و اکسیژن بافت های مغزی را تامین می نماید و منجر به کاهش استرس و فشار های عصبی می شود .

توصیه می شود ، افرادی که در طول زندگی خود تنش های روانی و فشار عصبی و استرس زیادی را تجربه و تحمل می کنند ، از این دست بند مس جهت آرامش گرفتن و بهبود زود رنجی خود حتما استفاده نمایند .

فواید دستبند مسی در دست چیست

فواید دست بند مسی

 

تاثیر دستبند مس در سایر نقاط بدن

  • استفاده از دستبند مس به کاهش هورمون غده ی تیروئید کمک می کند .
  • برای درمان چاقی و چربی سوزی بسیار مفید واقع شده .
  • برای درمان کبد و طحال مفید بوده و از بروز سکته جلو گیری می کند .

 

بیشتر بخوانید:‌ انتخاب دستبند براساس رنگ پوست

 

شما میتوانید علاوه بر دستبند مس ، اقدام به خرید انگشتر مسی ،  گوشواره یا گردنبند آن را هم تهیه نمایید یا در قالب نیم ست استفاده کنید که زیبایی خاصی هم دارد و در بازار بسیار پر فروش است . این دستبند علاوه بر شیک بودنش ، می توتند شما را از خواصی که دارد بهره مند سازد .

تاریخچه دستبند مسی

پیش از آنکه به فواید دستبند مسی بپردازیم ، به سراغ تاریخچه ی آن میرویم. در استفاده از دستبند مس ، در مصر باستان رایج بود و مردم با این باور که این دستبند ، درد مفصل را کم تر می کند ، از آن استفاده می کردند . همچنین روماتیستم و درد آن را کم تر می کند و مفاصل را نرم تر می کند . امروزه در کشور ما استفاده از فلز مس در قالب های مختلف ، از جمله اکسسوری یا ظروف بسیار پر طرفدار است و در واقع دستبند مسی یک نوع اکسسوری اصیل ایرانی نیز به حساب می آید .

خواص دستبند مسی در طب سنتی

بهترین راهی که مناسب برای دست یابی به آرامش و انرژی مثبت است ، طب سنتی می باشد . از دیدگاه طب سنتی ، استفاده از دستبند مسی ، باعث بهبود سر درد و ضد دلهره می شود . همچنین برای افرادی که روزانه استرس زیادی را به خود وارد می کنند را کنترل می کند و مورد تایید تمامی متخصصان قرار گرفته است .

 

در صورت امکان نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با سایر فواید دستبند مسی با ما در میان بگذارید .

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,206,950تومان

  • 388,850تومان

  • 535,300تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه