کادو ولنتاین برای پسر چی بخریم ؟‌

کادو ولنتاین برای پسر چی بخریم ؟‌

بهترین کادو ولنتاین چیست ؟  ارزان ترین کادو ولنتاین برای پسر چیست ؟  اگر قصد خرید کادو ولنتاین برای دوستتان را دارید و نمی دانید چه کادویی مناسب است همراه ما باشید تا در انتخاب بهترین کادو ولنتاین برای پسر شما را یاری کنیم .

ولنتاین چیست ؟

ولنتاین که روز عشق بر شمرده می شود ، بهترین زمان و فرصتی میان عاشقان است که عشق خود را ابراز کرده و این روز را برای هم جشن بگیرند و به یک دیگر کادو بدهند . اگر هنوز هیچ اقدامی برای تهیه ی کادو برای شریک زندگی یا پارتنر خود نکرده اید و یا نمی دانید که چه چیزی به او هدیه دهید نگران نباشید . در ادامه ی این مطلب ، یک لیست از انواع کادو های مردانه برایتان جمع آوری کرده و اکنون قصد داریم شمارا با انواع کادو های پسرانه ای که میتوان برای این روز تهیه کرد را معرفی کنیم . پیشنهادمان به شما این است که تا انتهای مطلب را مطالعه کرده و همراه ما باشید .

 

بیشتر بخوانید :‌ ولنتاین چیست

 

کادو ولنتاین برای پسر

بسیاری از بانوان برای انتخاب کادوی روز ولنتاینِ شریک زندگی شان دچار مشکل شده و یا گمان می کنند به دلیل نزدیک بودن این روز دیگر نمی توانند چیزی تهیه کنند . در ادامه ی مطلب لیستی از اسامی انواع کادو هایی که روز ولنتاین می توان تهیه کرد را مشاهده می کنید :

1- عطر یا ادکلن مردانه

اولین پیشنهاد ما به شما عطر و ادکلن می باشد که می تواند کاملا هم به صرفه و اقتصادی باشد . همچنین شما میتوانید طبق خواست خودتان حجم آن را انتخاب کرده یا حتی میتوانید به صورت آنلاین یا حضوری محصولتان را سفارش دهید .

کادو ولنتاین برای پسر- ادکلن مردانه

کادو ولنتاین برای پسر- ادکلن مردانه

2- ساعت مردانه

دومین پیشنهاد ما به شما خرید ساعت است . ساعت جزو هدیه های لوکس و ماندگار به شمار می آید و جذابیت بیشتری حین دیدن کادو دارد .

بانوانی که قصد خرید ساعت دارند میتوانند با مراجعه به سایت ها یا مراجعه ی حضوری به گالری های ساعت فروشی ، هدیه ی خود را تهیه نمایند چرا که انتخاب ساعت های گران قیمت و مدرن ، بسیار هم ارزشمند بوده و مناسب سرمایه گذاری هم می باشند .

3- ست چرم مردانه

ست کیف پول و جا کارتی و آویز چرم یکی از برترین هدیه های مردانه ای است که همیشه ترند بوده و به همه پیشنهاد می شود . همچنین یکی از خاص ترین هدیه ها هم به شمار می رود و شما نیز می توانید برای کادوی روز ولنتاین همسر یا پارتنر خود این هدیه ی شیک را تهیه کنید .

کادو ولنتاین برای پسر- ست چرم

کادو ولنتاین برای پسر- ست چرم

4- تراول ماگ پسرانه

یکی دیگر از هدیه های روز ولنتاین برای پسران ، مخصوصا آن هایی که نسبت به دیگران بیشتر علاقه ای به خوردن چای و قهوه و انواع دیگر نوشیدنی های گرم دارند ، تراول ماگ می باشد که بسیاری از افراد از این پیشنهاد بسیار خرسند شده و تهیه کرده اند . شما نیز می توانید از طریق سایت های مختلف و فروشگاه ها ، از تراول ماگ به عنوان کادوی روز ولنتاین خریداری نمایید .

5- پاور بانک

پیشنهاد دیگر برای خرید کادوی ولنتاین ، پاور بانک می باشد که میتواند گزینه ی مناسبی برای هدیه دادن باشد و به راحتی می توانید از سایت و یا فروشگاه خریداری کنید .

6- عضویت در سالن ورزشی به صورت سالانه

یکی از خاص ترین هدیه هایی که می توان در روز ولنتاین هدیه داد کارت عضوریت سالانه در باشگاه های ورزشی می باشد که هم برای دختران و هم برای پسران کاربرد دارد . از آن جایی که این ایده میان مردم هنوز چندان جا افتاده نیست ، می تواند بسیار هدیه ی با ارزش و جذاب و متنوعی باشد .

7- اسپیکر

از جمله هدیه هایی که میتوان به پسران داد ، اسپیکر است که کارایی خوبی داشته و از جمله هدیه های متنوعی می باشد که هزینه ی مناسبی هم دارد .

8- هدفون

هدفون می تواند یکی از مناسب ترین هدیه های روز ولنتاین هم برای پسران و هم دختران باشد . همچنین از لحاظ قیمت ، بسیار مقرون به صرفه بوده و بسیار هم جلب توجه می کند .

10- ست لباس ورزشی

برای مردانی که اهل ورزش می باشند ، ست ورزشی می تواند کادوی مناسبی برای روز ولنتاین باشد ‌. می توانید از طریق مراجعه به فروشگاه های ورزشی ، این هدیه را تهیه کنید .

11 – زیورآلات فروشگاه شکنج

محصولاتی مردانه و پسرانه فروشگاه شکنج رنج بسیار زیادی را شامل می شود . محصولاتی خاص ، شیک و در عین حال کادو لاکچری ولنتاین برای پسر محسوب می شود .

محصولاتی مانند طلا و جواهر جزو هدایای به یاد ماندنی است چرا که ، مانند عطر مصرفی نبوده و فقط هر از چند گاهی نیاز به آبکاری مجدد دارد . از طرفی طلا و جواهر مناسب هر سن و سالی بوده و با توجه به طرح های مختلف سلایق مردان از 15 سال تا 50 ساله در بر می گیرد .

حال در ادامه به معرفی محصولات شکنج که مناسب برای کادو ولنتاین برای پسر  هستند خواهیم پرداخت :

 کالکشن شهر شکنج :

اولین محصول مناسب کادو ولنتاین مردانه که در نظر داریم کالکشن شهر شکنج می باشد که بسیار مناسب افرادیست که ساکن آن شهرند یا دانشگاه  یا خدمت سربازی را در آن گذرانده اند . نماد اکثر شهرها در را طراحی کرده ایم که هرکدام را خواستید می توانید سفارش دهید .

کادو ولنتاین برای پسر- کالکشن شهر شکنج

کادو ولنتاین برای پسر- کالکشن شهر شکنج

کالکشن کوچه شکنج :

کالکشن کوچه دومین کالکشنی است که می توانید به عنوان کادوی ولنتاین به آقایان هدیه دهید ، کالکشن کوچه را با نوشته های مختلف مانند تاریخ تولد ، اسم ، شعار ، و یا سالگرد ازدواج را سفارش دهید که طرح آن پلاک کوچه می باشد .

کالکشن کوچه هم به عنوان دستبند و هم به عنوان آویز گردن قابل سفارش هست که قیمت آن به نسبت کالکشن های دیگر در فروشگاه طلا و جواهر شکنج مناسب می باشد .

کالکشن ساز شکنج :

اگر پارتنرتان هنرمند بوده و ساز می زند و یا به سازی علاقه دارد کالکشن ساز شکنج بهترین انتخاب می باشد چرا که طرح های جذابی را در این کالکشن خواهید یافت . طرح های کالکشن شکنج با ظرافت بالا و بهترین کیفیت ساخته شده است . کالکشن ساز با توجه به ریزه کاری زیاد جزو محصولات لاکچری و خاص شکنج به حساب می آید . نماد اکثر سازها در کالکشن ساز ساخته شده است که می توانید هر کدام از آن هایی را که خواستید سفارش دهید.

کادو ولنتاین برای پسر- کالکشن ساز شکنج

کادو ولنتاین برای پسر- کالکشن ساز شکنج

انگشتر پرسپولیس :

انگشتر پرسپولبس فروشگاه شکنج هم برای طرفدارای فوتبالی عالیه و اگر پارتنرتون فوتبالی می باشد و طرفدار تیم پرسپولیس است می توانید انگشتر پرسپولیس را کادو ولنتاین برای پسر خریداری کنید .

کادو ولنتاین برای پسر- انگشتر پرسپولیس شکنج

کادو ولنتاین برای پسر- انگشتر پرسپولیس شکنج

علاوه بر موارد ی که ذکر شد ، شما می توانید از ایده های مختلف زیر برای کادوی ولنتاین پسران و آقایان استفاده نمایید که شامل :

ایرپاد ، دستبند چرم و طلا ، کفش چرم ، ست اصلاح آقایان ، ریش تراش ، فندک ، ساک ورزشی ، کراوات و دکمه سر دست ، لوازم بهداشتی ، تابلو ی سه بعدی ، دستبند ، گردنبند ، باکس های تزئینی ، کتاب ، شارژر بلوتوثی ، کنسول بازی ، پوستر فیلم ، ماگ حرارتی ، انواع ساز ، کمربند ،منوپاد ، مچ بند هوشمند ، کیف لپتاپ ، لباس ، عینک آفتابی ، کوله پشتی و …

نکته مهم : اگر طرح خاصی مد نظر دارید که می خواهید با طلاو جواهر ساخته شود می توانید طرح خود را در قسمت سفارش اختصاصی ثبت کنید و محصول خود را به همان شکل تحویل بگیرید .

 

در موارد بالا که به عنوان کادو ولنتاین برای پسر معرفی کردیم کدوم یک کیتونه بهترین انتخاب باشه ؟ در بخش نظرات بنویسید

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,206,950تومان

  • 388,850تومان

  • 535,300تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه