معایب گوشواره بخیه ای و نکات مهمی که باید در نظر بگیرید

معایب گوشواره بخیه ای و نکات مهمی که باید در نظر بگیرید

گوشواره بخیه ای کدام نوع گوشواره را شامل می شود ؟  معایب گوشواره بخیه ای چیست ؟ چند روش برای بستن گوشواره های بخیه ای وجود دارد ؟ برای پاسخ به سوالات خود این مطلب را تا اخر مطالعه کنید .

گوشواره بخیه ای از دسته ی انواع گوشواره هاست که مانند بخیه روی لاله ی گوش جای می گیرد و زیبایی گوش زنان را دو چندان می کند . روش بستن گوشواره ی بخیه ای ساده است و توسط مگنت و زنجیر دور لاله ی گوش حلقه می شود .

در ادامه ی این مطلب شما را توضیح مختصری راجب گوشواره ی بخیه ای اشنا کرده و سپس به معایب آن می پردازیم و توصیه می کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید .

گوشواره ی بخیه ای

گوشواره‌های بخیه‌ای که معمولا طول آن‌ها ، 7 تا 12 سانتی‌متر است ، یک زنجیر یا ریسمانی است در جنس های مختلف از فلزات گرانبها ، که می توانید به روش و مدل های دلخواه خود آن را از سوراخ های گوش خود رد کرده و دور آن حلقه کنید .

معایب گوشواره ی بخیه ای

معایب گوشواره بخیه ای

 

بیشتر بخوانید :‌ تعبیر خواب گوشواره

 

همچنین بستن این نوع گوشواره ها کار دشواری نبوده و توسط فلزی که سر آن کار شده می توانید از سوراخ گوش عبور دهید و ترجیحا بهتر است به آرامی آن را از سوراخ ها عبور دهید تا اذیت نشوید تا مدل گوشواره حالت شل و آویزی روی گوش پیدا کند و زیبا تر جلوه دهد .

لازم به ذکر است که گفته شود ، این گوشواره ها بدون قفل بوده و جنسشان ممکن است یا از فلز های مختلف باشد یا سنگ های قیمتی و الماس ها . این نوع گوشواره بخیه ای یکی از مدرن ترین ها بوده و مناسب برای سبک های مینیمالیسم می باشد .

اکثر دختران طرفدار این مدل گوشواره ها بوده و مناسب افرادی است که گوششان حداقل حاوی 2 سوراخ یا بیشتر باشد .

معایب گوشواره بخیه ای

گوشواره های بخیه ای از جمله اکسسوری هایی است که هر فردی قابلیت استفاده از آن را ندارد و یا ممکن است فرد علاقه ای به ظرافت و اکسسوری های مدرنیته نداشته باشد و حین استفاده از آن کم طاقت و بی حوصله شود . به این دلیل ، این نوع گوشواره ها و انتخاب آنان کاملا سلیقه ای بوده و هنگام خرید گوشواره بخیه ای  باید همه ی جوانب آن در نظر گرفته شود .

یکی دیگر از معایب گوشواره بخیه ای این است که افرادی که از آن ها استفاده می کنند همیشه باید مراقب باشند تا گوشواره به لباس یا موهایشان گیر نکند و کشیده نشود تا اذیت نشوند .

یکی از اصلی ترین معایب گوشواره بخیه ای که افراد را نگران می کند ، نداشتن قفل است که عده ای از بانوان و دختران هنگام استفاده از آن ، نگران این موضوع هستند که گوشواره بدون اطلاع آنها از در مواقعی از گوششان خارج شود . این افراد اعتماد کافی به این گونه اکسسوری نداشته و توصیه به استفاده و خرید آن نمی شود .

معایب گوشواره ی بخیه ای

معایب گوشواره بخیه ای

 

مورد دیگر در رابطه با معایب گوشواره بخیه ای ، سنگینی برخی مدل های آن است که بعضی از افراد کم طاقت بوده و تحمل نگهداری از آن را روی گوش خود ندارند و دوست دارند هرچه سریع تر از گوششان خارج کنند . لازم به ذکر است گفته شود برخی افراد از آن جایی که تحمل نگهداری گوشواره روی گوششان را ندارند و فقط به علت زیباتر جلوه دادن گوش و استایل خود از آن استفاده می کنند ، به زودی کلافه می شوند و احساس سنگینی روی گوش هایشان دست می دهد .

معمولا گوشواره ی بخیه ای روی یکی از گوش ها انداخته می شود و نیازی به هر دو گوش نیست اما اکثرا به صورت جفت فروخته می شود . از دیگر معایب گوشواره ی بخیه ای جزئی که برای بسیاری قابل توجه است دیده شدن گوشواره ی بخیه ای روی گوش است که برای آن که بهتر و واضح تر نمایان شود ترجیح می دهند مو های خود را تا حدی کوتاه کنند که گوشواره ی خود به وضوح قابل دیدن باشد و یا اگر قصد کوتاهی ندارند همیشه موهای خود را جمع می کنند تا گوشواره شان در معرض دید افراد قرار بگیرد .

حتما این نکته رو هم در خرید گوشواره زنانه در نظر بگیرید که آیا این گوشواره بخیه ای ، گوشواره مناسب فرم صورت شما هست یا خیر ؟‌

 

فروشگاه طلا و جواهر شکنج

به توجه به معایب گوشواره بخیه ای که گفته شد شما کماکان مایل به خرید این گوشاره هستید می توانید این نوع گوشواره را از فروشگاه طلا و جواهر شکنج خریداری بکنید و یا اگر مایل به سفارش اختصاصی طلا و جواهر باشید می توانید از صفحه سفارش اختصاصی طرح مورد نظر خودتان را ارسال کنید تا براساس طرح ارسالی ما محصول شما را طراحی بکنیم .

 

آیا تجربه استفاده از گوشواره بخیه ای را دارید ؟ نظرتان در مورد معایب گوشواره بخیه ای چیست ؟

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,206,950تومان

  • 388,850تومان

  • 535,300تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

3 دیدگاه

  1. cb328fb52232036199969d2580f28237?s=54&d=mm&r=g
    علی 1401-11-14 در 9:16 ب.ظ - پاسخ

    گوشواره ها. بخیه. خوبه. ولی. به. شرطی. از سه تا سوزاخ. بیشتر. باشع. رد. بشه من. هم. دوست. دارم. بندارم. ولی یه. سوراخ. بیشتر. گوش. راست. م ندارم.

  2. ad2bf061225c49da8f4fa92104c33478?s=54&d=mm&r=g
    نام مرادی 1401-11-12 در 7:33 ب.ظ - پاسخ

    من از این گوشواره ها ی بخیه ایی خوشم میاد شیک و اسپرت هستش و بنظرم اصلٱ وزن سنگینی ندارن

    • d7cd97a794a6ad2ca816765cea89fd2e?s=54&d=mm&r=g
      علی 1401-11-14 در 9:19 ب.ظ - پاسخ

      حالا سنگین هم باشه. مشکلی نیست یه کم. نعایت. سوراخ. لاله گوش. میاره پایین. جذابت. تره