انتخاب دستبند بر اساس رنگ پوست

انتخاب دستبند بر اساس رنگ پوست

چگونه بهترین دستبند بر اساس رنگ پوست را انتخاب کنیم ؟ آیا انتخاب دستبند بر اساس رنگ پوست برای شما هم دشوار است ؟ زیورآلات و جواهرات از محدود ابزاری هستند که دقیقا در کنار پوست قرار می گیرند و در وحله اول تنها  چیزی است که توجه دیگران را در مورد پوشش شما جلب می کند .

رنگ پوست افراد در انتخاب جواهرات و زیورآلات نقش بسیار مهمی را ایفا می کند پس باید همیشه قبل از خرید دستبند و انتخاب زیورآلات و طلاجات برای خود و عزیزانتان رنگ پوست را بفهمید سپس زیورآلات و جواهرات مناسب با رنگ پوست خود انتخاب و خریداری نمایید.

انتخاب دستبند مناسب با رنگ پوست

استفاده از زیورآلات و جواهرات مناسب در تغییر دادن استایل نقش مهی دارد و با آن ظاهر فرد را شیک و خاص نشان می دهد ولی اگر در استفاده صحیح آن دقت کافی نداشته باشیم جذابیت و چشم گیر نخواهد بود پس شاید برای همه شما این اتفاق افتاده باشد که یک دستنبد یا در دست دوست شما زیباتر و خاص تر دیده می شود.

ولی در دست شما اصلا جلوه خاصی دارد و شاید این اتفاق برعکس هم باشد که بر دست دوست شما برازنده نیست ولی در دست شما زیبایی و جذابیت خاصی دارد پس می توان گفت مهم ترین دلیل برای زیباتر دیده شدن زیورآلات شناخت رنگ پوست می باشد .

رنگ پوست و تشخیص آن با رگ های دست

برای تشخیص دستبند بر اساس رنگ پوست اول به رگ های مچ دست خود نگاه کنید :

  • اگر رگ های روی مچ دستتان آبی یا بنفش است رنگ پوست شما در طیف سرد ( متمایل به آبی ) قرار دارد .
  • اگر رنگ رگ های روی مچ دستتان سبز بود رنگ پوست شما در طیف رنگ گرم ( زرد) قرار دارد .
  • اگر رنگ پوست شما خنثی باشد رنگ رگ های شما بین سبز و آبی مشکل است .
انتخاب دستبند بر اساس رنگ پوست

انتخاب دستبند بر اساس رنگ پوست

 

زیورآلات مناسب برای افراد دارای رنگ پوست گرم

اگر پوست بدن شما دارای تن رنگ گرم است زیورآلات و جواهرات زرد ( طلایی ) کلاسیک یا رزگلد بهترین انتخاب برای پوست های گرم که جلوه ی بسیار زیبایی خواهد داشت که  البته الماس هم چون سفید می باشد مناسب پوست شماست  و از بین سنگ های قیمتی کوارتز ، اوپال یا چشم گربه ، لعل ، مورگانیت ، یشم و زبرجد هم برای تکمیل کردن زیبایی این نوع از پوست هستند .

سنگ های تزینی و جواهرات طلایی ، نارنجی و سبز مناسب برای افرادی که رنگ پوستشان گرم می باشد و سنگ های زینتی زرد شامل یاقوت زرد و کوارتز زرد معروف با سنگ لیمو هستند .

انتخاب دستبند بر اساس رنگ پوست گرم

انتخاب دستبند بر اساس رنگ پوست گرم

 

بیشتر بخوانید: تعبیر خواب دستبند

 

زیورآلات مناسب برای افراد دارای رنگ پوست سرد

اگر پوست بدن شما دارای تن رنگ سرد است زیورآلات و طلاجات سفید یا نقره و پلاتین بهترین انتخاب برای پوست های سرد که جلوه و زیبایی خاصی خواهد داشت و بین سنگ های قیمتی زبرجد هندی ، عقیق  ، یاقوت سرخ و یاقوت کبود هم برای پوست های با تن سرد که در طیف رنگ های آبی ، سبز و نقره ای هستند که کاملا برعکس رنگ های گرم می باشند و جواهراتی هم که در این طیف هستند مانند سنگ های تزینی قرمز ، بنفش و آبی مثل یاقوت سرخ و لعل و کهربای اصیل برای شما بسیار خاص و چشم نواز می باشند .

انتخاب دستبند بر اساس رنگ پوست سرد

انتخاب دستبند بر اساس رنگ پوست سرد

 

زیورآلات مناسب برای افراد دارای رنگ پوست خنثی

پوست افرادی که نه گرم و نه سرد است را خنثی می گویند که خوش شانس تر از همه محسوب می شوند چون به راحتی می توانند از فلزات زرد و سفید به طور جداگانه یا حالا در کنار هم استفاده کنند که زیبایی و جلوه خاصی بر روی پوست های خنثی دارند . مثلا یک دستبند ظریف با ترکیب از گل های رز با طلای سفید و طلای زرد بسیار چشم نواز است و با تن رنگ پوست هم زیبایی آن چند برابر می شود .

انتخاب دستبند بر اساس رنگ پوست خنثی

انتخاب دستبند بر اساس رنگ پوست خنثی

 

بیشتر بخوانید: تشخیص طلا اصل با بدل

 

ست کردن دستبند بر اساس رنگ پوست با سنگ های دستبند

تطابق رنگ دستبند با تن پوست در مورد جواهرات قیمتی هم صدق می کند معمولا طلا و نقره و … به عنوان پایه دستبند های جواهر نشان است که سنگ های قیمتی برای زیباتر جلوه دادن آن ها بکار می رود و اگر سنگ های جواهر مطابق با تن رنگ پوست خود فرد انتخاب شود دستبند در دست ظاهری جذاب تر و چشم گیر تر می شود .

همان گونه که در مطالب بالا درباره شناخت رنگ پوست ها گفتیم این گونه است که در انتخاب دستبند برای افراد با تن پوست سرد از طلاهای روشن  انتخاب کنید تا زیبایی خود را بر روی پوست شما نشان دهد و برای پوست های گرم طلاهای زرد و رزگلد که جلوه بسیار زیبایی بر روی پوست های شما دارد انتخاب کنید و انتخاب دستبند برای رنگ پوست های خنثی بسیار راحت بوده چون در کنار طلای زرد می توانید از طلاهای روشن ( طلای سفید ،پلاتین و نقره ) استفاده کنید و به راحتی از بین سنگ های قیمتی هم برای دستبند خود انتخاب کنید .

سایت طلا و جواهرات شکنج

در مطالب بالا از رنگ پوست و انتخاب بهترین دستبند متناسب با تن پوست خود برایتان بیان کردیم با خواندن مقاله به راحتی می توانید بهترین و زیباترین دستبند را برای خود و عزیزترین های خود خریداری کنید برای خرید از سایت طلا و جواهرات شکنج که انواع دستبند های مردانه و زنانه و بچگانه دیدن کنید و به راحتی خرید کرده و در امنیت کامل در درب منزل خود تحویل بگیرید .

گالری شکنج با داشتن سفارش اختصاصی برای مشتریانی که طرحی خاص یا سنگ قیمتی دارند که می خواهند آن را در قالب دستبند داشته باشند می توانیدبه صفحه سفارش طلا و جواهر مراجعه کنید و کارشناسان ما طرح شما را به بهترین شکل ممکن طراحی می کنیم و میسازیم ، برای شما ارسال میکنیم .

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,919,000تومان

  • 388,850تومان

  • 611,050تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه