چه نوع دستبندی مد است ؟

چه نوع دستبندی مد است ؟

چه نوع دستبندی مد است ؟ امروزه مردم بیشتر از چه دستبند هایی استفاده می کنند ؟ کاربرد کدام نوع دستبند در سال های اخیر بیشتر بوده است ؟ در این مطلب به روز ترین و جدیدترین دست بندهای مورد استفاده رو به شما معرفی کرده ایم .

امروزه در کشور ما عده ی زیادی از مردم ، از  دستبند هایی که فشن و مد روز باشد بسیار استفاده می کنند ، و جزو یکی از پر فروش ترین زیور آلات محسوب می شود . اگر شما هم قصد خرید دستبند را دارید و میخواهید از بین به روز ترین دست بند ها یکی را انتخاب بکنید ، توصیه ما به شما این است که تا آخر این پست را حتما بخوانید .

چه نوع دستبندی مد است ؟

دستبند هایی مد روز از طرح های خاص و جذاب دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت دستبند هایی که در ادامه معرفی می شود همواره توسط اکثر زنان و دختران و درصدی از مردان مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین دستبند فشن زیبایی و خوش استایلی را برای شخص به ارمغان می آورد .

با توجه به صنعت فشن و مد ، بسیاری از اجناس مانند لباس ، طی گذشت مدتی ، کارایی خود را از دست می دهند و دیگر آن طرفداران خاص خود را ندارند . اما طرح های زیور آلات در گذر زمان تغییرات بسیاری داشته و همواره درحال تغییر است توجه به تنوعی که روزانه وارد بازار می شود ، از چرخه ی مد خارج نمی شود .

چه نوع دستبندی مد است

چه نوع دستبندی مد است

 

از انواع این نوع دستبند ها می توان به دستبند مروارید ، زنجیری ، چرم ، فیروزه و غیره اشاره کرد . اگر قصد دارید برای مهمانی از دستبندی استفاده کنید که همیشه شیک به نظر برسد ، می توانید دستبند چرم را انتخاب نمایید .
اگر فقط مد نظرتان خوش استایل بودن است و  خاص جلوه دادن اکسسوری خود ، می توانید دستبند النگویی را انتخاب کنید و به دست کنید .
دستبند مناسب روزانه و تیپ همیشگی ، دستبند چارم است که می تواند پیشنهاد مناسبی باشد و برای مناسبت های رسمی انواع دستبند های مهره دار پیشنهاد می شود .

دستبند آویز دار

از جمله دستبند هایی که همیشه از دید بانوان بسیار شیک بوده و مد روز است ، دستبند آویز دار می باشد که جنس آن از استیل بوده و آب کاری شده و به رنگ طلای سفید دیده می شود ، همچنین برای انواع مراسمات یا به طور روزانه هم می توان از آن استفاده کرد .
این دستبند هم به رنگ سفید و هم طلایی ساخته می شود که در گالری ها به صورت مدل های گوناگون در داخل ویترین قرار می گیرد .

چه نوع دستبندی مد است - دستبند آویزدار

چه نوع دستبندی مد است – دستبند آویزدار

 

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب دستبند

 

دستبند کارتیر

یکی دیگر از دستبند هایی که همیشه مد است ، دستبند کارتیر می باشد . نوع قفل آن تا شو بوده و یکی از مزایای قابل توجه آن ، ضد حساسیت بودنش است که هیچ آسیبی به پوست نمی رساند . این دستبند برای هدیه دادن نیز مناسب بوده و نحوه ی باز و بسته کردنش کاملا آسان است .

چه نوع دستبندی مد است - دستبند کارتیر

چه نوع دستبندی مد است – دستبند کارتیر

 

دستبند زنجیری

دستبند زنجیری متشکل از تعداد زیادی حلقه های بیضی شکل و ۲ حلقه ی پاپیونی است و نوع قفل آن بسیار محکم بوده ‌و بسیار ضخامت بالایی دارد . همچنین ضد حساسیت بوده و رنگ ثابت دارد . دستبند زنجیزی مناسب برای زنانی است که تابع مد روز هستند .

چه نوع دستبندی مد است - دستبند زنجیری

چه نوع دستبندی مد است – دستبند زنجیری

 

بیشر بخوانید: تشخیص طلا اصل از بدل

 

دستبند بنگل

از جمله دستبند هایی که میان دختران و پسران بسیار پر کاربرد است انواع دستبند های بنگل است که از لحاظ سایز ، نسبت به سایر دستبند ها شل بوده و تکان میخورند .
اکسسوری مدل بنگل ، علاوه بر دستبند ، مدل های مختلفی از گوشواره و گردنبند را هم شامل می شود .
هرچند پیشنهاد می شود ، این اکسسوری را به تنهایی استفاده کرد و درکنارش از سایر اکسسوری ها استفاده نکرد .

چه نوع دستبندی مد است - دستبند بنگل

چه نوع دستبندی مد است – دستبند بنگل

 

بهتر است بدانید برای استفاده از دستبند های فشن و خاص لزومی ندارد که حتما از مدل هایی استفاده کنید که پر زرق و برق باشد ، چرا که دستبند های ساده و بدون ظاهر خاص ، بیشتر مورد پسند قرار میگیرند و روزانه استفاده می شود و اسپرت است .

سایت طلا و جواهرات شکنج

در سایت طلا و جواهرات شما می توانید جدیدترین و خلاقانه ترین جواهرات را ببینید و هر کدام از محصولات را که دوست داشتید را خریداری بکنید ، علاوه بر محصولات موجود در فروشگاه شکنج ما می توانید به صورت اختصاصی نیز طلا و جواهر برای شما طراحی بکنیم ! برای سفارش اختصاصی طلا و جواهر می توانید به صفحه سفارش طلا و جواهر مراجعه بکنید .

 

الان به نظر شما چه نوع دستبندی مد است ؟

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,206,950تومان

  • 388,850تومان

  • 535,300تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه