بهترین انگشتر فروشی بازار رضا مشهد کدوم انگشتر فروشیه ؟

بهترین انگشتر فروشی بازار رضا مشهد کدوم انگشتر فروشیه ؟

اگر دنبال بهترین انگشتر فروشی بازار رضا مشهد هستید پس تا انتها این پست رو بخونید و با بهترین انگشتر فروشی ها و بازار رضا بیشتر اشنا بشید .

یکی از سوغاتی های مشهور مشهد انگشتر می باشد که خرید جنس با کیفیت به همراه قیمت مناسب انگشتر کمی سخت می باشد اگر قصد خرید انگشتر برای خود یا به عنوان سوغاتی از مشهد را مد نظر دارید همراه ما باشید تا بهترین انگشتر فروشی بازار رضا را برایتان معرفی کنیم  .

از بازار رضا چه چیزهایی می توان خرید ؟

بازار امام رضا نسبت به بازار های دیگر بیش تر مورد توجه قرار دارد چون در طبقه دوم بازار کارگاه های کوچک صنایع دست سازه وجود دارد از جمله : انگشتر سازی نقره ، فیروزه تراشی  و طلا کاری وجود دارد که مورد توجه بسیاری از زائران اعراب شده و خرید های بسیار زیادی می کنند .

در بازار امام ضا افراد خبره ای وجود دارد که نسبت به سلیقه مشتریان عزیز بر روی سنگ های انگشتر متن یا عبارت خاصی می نویسند با این کار زیبایی انگشتر ها چند برابر شده و نسبت به خاص بودن کار طرفدار زیادی پیدا می کند .

انگشتر فروشی های بازار اما رضا چون اکثرا دست سازه های خود مشهد است کار های تک و خاصی تولید می کنند و نقره بکار رفته در تمامی انگشتر ها با عیار 925 ساخته می شوند و هیچ گونه ناخالصی در آن ها به کار نرفته است .

بهترین انگشتر فروشی بازار رضا

فروشگاه اینترنتی شکنج برای شما عزیزان بهترین انگشتر فروشان در بازار رضا را معرفی میکند تا هنگام سفر به مشهد مقدس با خیال راحت بهترین و خاص ترین هارو خریداری کنید :

بهترین انگشتر فروشی بازار رضا

بهترین انگشتر فروشی بازار رضا

فروشگاه حجره شوشتری :

یکی از قدیمی ترین انگشتر فروشی های مشهد با 50 سال سابقه در کار خود بهترین و با کیفیت ترین نقره جات دست سازه و محصول ماشینی برای مشتریان خود در بازار رضا ارائه میدهد که محصولاتی همچون : انگشتر نقره ، دستبند نقره ، تسبیح ، ست نقره ، ساعت نقره ، زنجیر نقره در حجره شوشتری به فروش می رسد .

فروشگاه حجره شوشتری دارای دو شعبه در بازار دوم و چهارم می باشد و یکی از بهترین انگشتر فروشی بازار رضا می باشد .

آدرس شعبه اول فروشگاه حجره شوشتری  : بازار امام رضا(ع)، بازار دوم، طبقه اول پلاک 1/277

آدرس شعبه دوم فروشگاه حجره شوشتری : بازار امام رضا(ع)، بازار چهارم، طبقه دوم پلاک 2/973

شماره تماس فروشگاه حجره شوشتری : 09151119888 _05138555577

 

 فروشگاه حاج حسن صادقی :

با داشتن چهل سال سابقه در تولید انواع نقره جات با بهترین کیفیت برای خانم و آقایان که فروشگاه مرکزی آن در بازار رضا واقع شده است که از محصولات آن می توان به انگشتر نقره ، انواع سنگهای ماه تولد ، گردنبند نقره ، سرویس نقره ، ساعت نقره اشاره کرد .

آدرس شعبه اول فروشگاه حاج حسن صادقی : بازار اول طبقه دو پلاک  2/784

شماره تماس فروشگاه حاج حسن صادقی : 09152635500

 

گالری نقره جات دریای نور :

این فروشگاه به صورت تخصصی انواع انگشتر را ساخته و به فروش می رساند که اکثرا انگشتر های مردانه با سنگ های فیروزه ، یاقوت و … عرضه می کند محصولات این فروشگاه نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و همواره مشتریان فراوانی دارد . این هم یکی از بهترین انگشتر فروشی بازار رضا محسوب می شود .

آدرس گالری نقره جات دریای نور : بازار رضا بازار اول طبقه بالا پلاک 2/853

شماره تماس گالری نقره جات دریای نور : 05133642409

 

بهترین انگشتر فروشی بازار رضا

بهترین انگشتر فروشی بازار رضا

 

گالری نقره جات خاتم آرا :

گالری نقره جات خاتم آرا یکی از بهترین انگشتر فروشی بازار رضا می باشد که در این بازار بهترین انگشتر های زنانه و مردانه را با تنوع های بالا و خاص عرضه می کند . فروشگاه نقره جات خاتم آرا محصولاتی مانند انگشتر نقره ، دستبند نقره ، تسبیح ، ست نقره ، ساعت نقره ، زنجیر نقره را به فروش می رساند .

آدرس گالری نقره جات خاتم آرا  :  بازار رضا علیه السلام، بین هشتی دوم و سوم گالری خاتم آرا

شماره تماس گالری نقره جات خاتم آرا : 09152209496

 

انگشترهای فروشگاه شکنج

اگر از محصولات فروشگاه های بالا حس تکراری بودن و یکنواختی می گیرید که دلیل آن زبان طراحی و ساخت یکنواخت محصولات باعث این حس شده است می توانید خرید انگشتر را از فروشگاه شکنج انجام دهید  فروشگاه تخصصی جواهرات شکنج طرح های متنوع ، جذاب و خاصی را ارائه می کند که به جرئت می توان گفت محصولات بی مانندی را در ایران تولید و به فروش می رساند و نمونه کیفیت و خاص بودن آن را در دستان کسی مشاهده نخواهید کرد .

اگر سنگ گران بهایی دارید و قصد ساخت رکاب زیبا و خاص برای آن دارید می توانید از بخش سفارش اختصاصی فروشگاه طلا و جواهر شکنج درخواست طراحی و ساخت آن را بدهید تا از بهترین متریال ها و با زبان طراحی جدید و به روز انگشترتان ساخته شود .

 

کوتاه در باره ی بازار رضا مشهد

بازار امام رضا در استان خراسان رضوی، مشهد، میدان بیت المقدس ( فلکه آب) واقع شده است که 960 متر طول و 33 متر عرض آن است ، این بازار دارای دو طبقه با زیر بنای 2368 متر با 1711 باب مغازه دارا می باشد .

، طول بازار دارای دو دالان و دو طبقه که 3 کیلومتر است ، بازار امام رضا دو رشته دو طبقه با دو دالان موازی که مسقف است با 17 چهار سوق و 11 سرا است که این سرا به بازار راه دارد و که بصورت پیچ در پیچ به هم می رسند که با در نظر گرفتن مساحت جمعی بازار و سراها به 72000 متر می رسد .

بازار امام رضا مشهد بسیار قدمت بالایی دارد که این بازار سرشناس با نام گزاری معروفش در جوار آستان مبارک حرم مطهر رضوی قرار دارد ، هر زائری که به مشهد مقدس سفر می کند بعد از زیارت حرم مطهر به بازار امام رضا که بسیار نزدیک و می توان گفت دیوار به دیوار حرم مطهر است رفت و از آن جا برای عزیزترین عزیزان خود انواع سوغاتی ها از جمله انگشتر های نقره خریداری کنید .

این بازار انگشتر فروش های زیادی دارد که ما چندتا از بهترین انگشتر فروشی بازار رضا را به شما معرفی کردیم .

 

اگر به دنبال خرید اینترنتی انگشتر هستید و سایز خود را نمی دانید پس این مطلب نحوه اندازه گیری سایز انگشتر را از دست ندید !

انگشتر های عقیق بازار رضا

سنگ بسیار گران بها به نام عقیق ( آگات ) است که گران ترین عقیق ها عقیق یمن است . راه تشخیص شناخت عقیق اصل و سره از ناسره ، تراش دار بودن سطح عقیق است که معروف ترین تراش ها تراش ثبتی و تراش قطعی می باشد .

عقیق یمن نگین هایی است که سمبه های دایره و هلالی یا سمبه ناخنی و یا علامت های مخصوص بر سط خود دارند ، که عقیق های اصل را شما عزیزان می توانید در بازار رضا کاملا راحت خریداری کنید و حتی می توان از هنرمندان خبره در بازار رضا می توان خواست تا طبق سلیقه خودتان سنگ انتخابی را برایتان بر قالب انگشتر و یا گردنبند برای شما به صورت سفارشی آماده کنند .

با استفاده ار سنگ های با ارزش می توان گرانترین انگشتر ها را ساخت .

انگشتر فیروزه در بازار رضا

دیگر از سنگ های معروف زینتی و پر طرفدار فیروزه است که معدن آن در نیشابور می باشد که اینگونه به راحتی می توان اصل آن را در مشهد خریداری کرد ، سنگ فیروزه سنگی آبی متمایل به سبز است .

از سنگ فیروزه بسیار زیبا و چشم گیر در زینت دادن زیورآلات از جمله انگشترها ،گردنبند ها و دستبند ها به کار می رود ، چون در مشهد فیروزه به راحتی پیدا می شود پیشنهاد خوبی برای خرید یک سوغاتی خاص برای عزیزانتان است با داشتن زیبایی و هم سوغات مخصوص خود مشهد هم به حساب می آید یک سنگ بسیا ارزشمند هم محسوب می شود .

روش تشخیص فیروزه اصل: یکی از روش های بسیار خوب برای شناختن فیروزه اصل از فیروزه ی غیر اصل تشخیص آن از روی رنگ سنگ هست. هر چقدر مس در سنگ فیروزه بیشتر باشد به معنای زیاد بودن عنصر مس است. اگر رنگ فیروزه کمی به سبز می زند به دلیل وجود کروم و وانادیوم در عناصر سنگ است و اگر مقداری زردی دارد می توان گفت عنصر آهن در آن وجود دارد. همینطور اگر عنصر آلمینیوم در این سنگ وجود داشته باشد رنگ سفید کمرنگی را به خود می گیرد. بهترین نوع رنگ آبی آسمانی است.

رنگ سنگ فیروزه اصل به طور معمول کمی مات می باشد و بهترین رنگ فیروزۀ مرغوب آن می باشد که دارای رنگ آبی آسمانی است ولی نه رنگ آسمانی اطراف آن به صورت افقی، بلکه رنگ آسمانی به خصوص سمت رأس سنگ می باشد و در مرکز سنگ ما  می تونیم یک رنگ آبی آسمانی زیبا ببینیم.

اگر شما هم به بازار رضا مشهد رفتید به نظر شما کدوم مغازه بهترین انگشتر فروشی بازار رضا هستش ؟‌نظر خودتون رو در قسمت نظرات بنویسید .

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,206,950تومان

  • 388,850تومان

  • 535,300تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

2 دیدگاه

  1. e75d17ddd2fd13a9b98e80772db8a78c?s=54&d=mm&r=g
    احمد 1402-05-30 در 7:28 ب.ظ - پاسخ

    مغازه 《گنجینه نگین جلائیان》در بازار اول طبقه دوم، سمت راست از طرف فلکه آب، پلاک ۲/۸۲۵ تعداد بسیار زیادی از انواع مختلف عقیق، نقره و انگشتر و سنگ های معدنی مثل یاقوت قرمز، یاقوت کبود، زبرجد، زمرد و غیره را دارا هستند.
    آقای جلائیان قیمت هاشون خیلی مناسبه. تنوع اجناس شون خیلی بالاست و بسیار باتجربه هستند.

  2. e1e5f38ecb1fc1e7bacd946e10f157e8?s=54&d=mm&r=g
    محسن 1401-07-30 در 8:22 ق.ظ - پاسخ

    نخیر .شوشتری تازه چند سال هست که مغازه انگشتر فروشی دایر کرده است .آدم خوبی هست .ولی بهترین قدیمی نیست .چون پدربزرگش معروف هست ایشان هم کمی اسم در آورده است