بهترین طلا و جواهر فروشی تبریز کجاست ؟ به همراه آدرس

بهترین طلا و جواهر فروشی تبریز کجاست ؟ به همراه آدرس

آیا با طلا و جواهر فروشی تبریز آشنا هستید ؟ بهترین طلا و جواهر فروشی تبریز کجا قرار دارد  ؟

اگر قصد خرید طلا و جواهر از تبریز را دارید بهتر است با مراکز معروف و معتبر طلا و جواهر در تبریز آشنا شوید . برای آشنایی با بهترین های طلا و جواهر فروشی تبریز به همراه آدرس و شماره تلفن آنها ، امروز در مجله شکنج همراه ما باشید .

بهترین طلا و جواهر فروشی تبریز

در ادامه بهترین طلا و جواهر فروشی های تبریز را به شما معرفی خواهیم کرد در این لیست علاوه بر معرفی شماره تماس و آدرس این فروشگاه طلا و جواهر را نیز برای شما آماده کرده ایم تا اگر نیاز به تماس داشتید در سریع ترین زمان با فروشگاه مورد نظرتان تماس بگیرید .

1. طلا و جواهر شادمان فر

طلا و جواهر شادمان فر که در بازار معروف طلای امیر فعالیت دارد بورس انواع جواهرات مانند : ست کامل ، نیم ست و فروش انواع لوکس ترین سرویس های طلا و برلیان آماده ارائه برای تمامی مشتریان عزیز خود  می باشند و همچنین طلای شادمان فر طبق سلیقه شما مشتریان انواع سفارشات طلا را هم قبول می کنند و با بهترین کیفیت به شما تحویل می دهند .

آدرس طلا و جواهر فروشی تبریز شادمان فر :

تبریز ، خیابان جمهوری اسلامی اول بازار امیر

شماره تماس :

04135264007

 

2. طلا و جواهری احسان

فروشگاه طلا و جواهر احسان انواع زیورآلات طلا و جواهر زنانه و مردانه مانند سرویس طلا ، نیم ست ، انگشتر ، مدال و زنجیر ، دستبند ، گوشواره ، پابند ، النگو و طلای کودک را در گالری خود داشته و به فروش می رساند . فروش قسطی  بدون بهره گالری طلا و جواهر احسان نیز یکی از برگ برنده های این فروشگاه تبریزی است .

آدرس طلا و جواهری احسان :

تبریز ، سه راهی امین ، پاساژ برلیان

شماره تماس :

04135567091

 

طلا و جواهر احسان

طلا و جواهر احسان

 

3. طلا فروشی صالحی

طلا فروشی صالحی فعالیت خود را در زمینه طلا و جواهر از جمله انواع ست ، نیم ست ، انگشتر ، دستبند ، گردنبند ، پابند  و انواع ساعت های طلا و سنگ های قیمتی و انواع آویز های ساعت و سرویس طلا آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد . اگر قصد خرید انگشتر  و … را دارید می توانید به این فروشگاه مراجعه کنید .

آدرس طلای صالحی :

تبریز ، بازار بزرگ ، بازار زرگر ها ، پاساژ حکیم هاشمی

شماره تماس :

04155608487

 

4. طلا و جواهر فروشی زر گرزاده

طلا ی زرگرزاده با داشتن سابقه چند ساله خود در عرصه طلا و جواهر انواع انگشتر ، ست ، نیم ست  و .. خرید فروش انواع جواهرات و سنگ های قیمتی و طلاجات لوکس و جدید برای تمامی مشتریان فعالیت دارد و همچنین طبق سلیقه شما عزیزان طراحی انواع طلا و ساخت آن را انجام می دهند .

آدرس جواهر و طلا فروشی زرگرزاده :

تبریز ، پاساژ ابوریحان

شماره تماس :

04134791476

5. طلا فروشی فرزین

طلای فرزین که در پاساژ نور فعالیت دارد بورس انواع طلا از جمله انگشتر ، دستبند ، نیم ست و .. با عیار استاندارد 18 و امکان ارسال طلا به سراسر کشور به همراه بیمه نامه شرکت پست و با خرید بالای 3 میلیون برای مشتریان عزیز خود ارسال رایگان دارند .

آدرس طلا فروشی فرزین :

تبریز ، تربیت  پاساژ نور

شماره تماس :

04135569155

بهترین مرکز طلا و جواهر فروشی تبریز :

بازار امیر تبریز

به جرات می توان گفت که « بازار امیر » که یکی از زیباترین و مهمترین بازار های تبریز به حساب می آید ،بهترین مرکز طلا و جواهر فروشی تبریز است . در این بازار که از شلوغ‌ ترین و پرحجم‌ ترین بازار های تبریز و از نقاط دیدنی و جهانگردی شهر به حساب می آید ، ۱۱۲ مغازه وجود دارد که ۱۰۲ مغازه به زرگری و جواهرفروشی و الباقی به پارچه فروشی و عطر و لوازم آرایشی اشتغال دارند .

جالب است بدانید که بیشتر مغازه‌ های این بازار به فروش پارچه و بزازی اختصاص داشته اما کم کم تجارت طلا جای آن را گرفته است .

بازا امیر تبریز

بازا امیر تبریز – بهترین طلا و جواهر فروشی تبریز

 

فروشگاه شکنج

فروشگاه شکنج با داشتن تیم مجرب برای طراحی و ساخت انواع مدل های به روز و سبک های جدید برای تمامی سلیقه ها برای آقایان و خانوم ها برای تمامی سنین برای مشاهده و خرید کافیست فقط به گالری شکنج رفته و بعد از تکمیل فرایند خرید محصول مورد نظر را در درب منزل خود تحویل بگیرید .

سفارش اختصاصی در شکنج این شانس را برای مشترین خاص پسند خود فراهم کرده تا اگر طرح خاص یا مدلی شکیل که فقط می خواهید مختص خود شما باشد را با مشاوران تیم شکنج در میان بگذارید تا با راهنمایی آن ها طرح زیبای خود را به واقعیت تبدبل کنید و از متریال استفاده در تمامی محصولات مطمئن باشید که در استفاده تک تک مدل ها از بهترین متریال روز دنیا استفاده شده است .

 

به نظر شما بهترین طلا و جواهر فروشی تبریز کدام فروشگاه می باشد ؟‌ نظر خودتان را در قسمت نظرات بنویسید .

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,206,950تومان

  • 388,850تومان

  • 535,300تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه