چه نوع حلقه برای نامزدی یا عروسی مناسب است ؟

چه نوع حلقه برای نامزدی یا عروسی مناسب است ؟

چه نوع حلقه برای نامزدی یا عروسی مناسب است ؟ ایا حلقه نامزدی با حلقه ی ازدواج تفاوت دارد ؟ حلقه مناسب ازدواج بایستی چه ویژگی هایی داشته باشد ؟ برای آنکه بدانید چه نوع حلقه مناسب ازدواج است و میتوانید آن را برای نامزدی یا ازدواج خود تهیه کنید این مطلب را تا آخر مطالعه کنید .

انواع دسته بندی انگشتر ها رو در ادامه معرفی می کنیم تا با دید بازتری حلقه مناسب اردواج را انتخاب و دست به خرید انگشتر ازدواج بزنید . چرا که حلقه ی ازدواج یکی از حلقه های ماندگار در زندگی مشترک بوده و نماد تعهد و پایبندی در زندگی است پس باید دقت زیادی در انتخاب آن بکنید .

حلقه ی نامزدی و حلقه ازدواج علاوه بر زیبایی و تنوع آن نشانه ی تعهد و پایبندی به عشقی است که میان زن و مرد وجود دارد . آنها نیز حلقه ی ازدواج خود را در دست می اندازند و تا اخر عمر از آن استفاده میکنند . اکنون به مطالعه ی بیشتری در رابطه با اینکه چه نوع حلقه ای را میتوان برای ازدواج یا نامزدی انتخاب کرد میپردازیم و به شما توصیه میکنیم تا انتهای این مطالب همراه ما باشید .

چه نوع حلقه برای نامزدی یا عروسی مناسب است ؟

زمانی که قصد خرید حلقه ی نامزدی یا ازدواج دارید ، در ابتدا به تنها چیزی که شما به آن توجه بیشتری دارید مدل و شکل ظاهری آن است که سعی میکنید بهترین مدل را از میان آنان بپسندید ، در صورتی که شما علاوه بر شکل و ظاهر بایستی به کیفیت متریال آن و نوع فلز و نوع آبکاری دقت کنید . اما اگر قصد خرید حلقه ای برای ازدواج دارید که میخواهید شکل ظاهری آن پر زرق و برق باشد ، می توانید مدلی را انتخاب کنید که حاوی الماس های بیشتر و بالاتری باشد و نوار حلقه پوشیده از نگین و الماس ریز باشد .

حلقه مناسب ازدواج کلاسیک با سنگ زینتی

شما برای انتخاب حلقه مناسب نامزدی خود می توانید از نوع حلقه های کلاسیک با سنگ زینتی مثل سنگ های یاقوت و یشم و عقیق یا زمرد انتخاب کنید که این مدل از حلقه ها ظریف بوده و مناسب افرادی است که چندان علاقه ای به پر نگین بودن حلقه خود ندارند .

حلقه مناسب ازدواج کلاسیک

حلقه مناسب ازدواج کلاسیک

 

حلقه مناسب ازدواج ساده با نوار الماس

مدل جدید از حلقه ها برای حلقه ی ازدواج انگشتری ساده حاوی یک نگین است که جنس هر کدام از نگین این حلقه ها متفاوت است .این نوع  حلقه ها نه بسیار ساده اند و نه بسیار تجملاتی ، بلکه یک نوار باریک از الماس را روی آن ساخته اند که مناسب افرادی است که حلقه های شلوغ مورد پسند آنان نیست .
اگر جزو افرادی هستید که نوار الماس روی انگشتر را دوست دارید اما از حلقه های پر نگین یا پر زرق و برق و شلوغ فراری هستید می توانید جزو گزینه هایتان باشد .

حلقه مناسب ازدواج ساده با نوار الماس

حلقه مناسب ازدواج ساده با نوار الماس

 

حلقه مناسب ازدواج رینگ ساده

نوع دیگر از حلقه ها با رینگ های ساده برای افرادی که بسیار ساده و سبک کلاسیک و مینیمال می پسندند هستند که طرفداران زیادی دارد . معمولا بر روی این نوع حلقه ها ، به خواست زوجین یادگاری هایی مثل تاریخ روز ازدواج یا نام یکدیگر داخل حلقه حک می شود .

این نوع حلقه ها همواره جزو ترند های بازار بوده و هیچ وقت قدیمی نمی شود و اگر با انتخاب حلقه ی ساده مشکلی ندارید ، می تواند جزو بهترین انتخاب ها برای شما باشد و تا سالیان سال نگران قدیمی شدن حلقه و یا شکستن و با افتادن نگین آن نخواهید بود . این حلقه مناسب ازدواج و نامزدی بوده و بسیار عامه پسند است .

حلقه مناسب ازدواج رینگ ساده

حلقه مناسب ازدواج رینگ ساده

 

حلقه مناسب ازدواج زینتی با الماس

و اما نوع دیگر از حلقه ها حلقه ی تجملاتی و پر زرق و برق با نگین الماس یا سایر یاقوت هاست که مناسب بانوانی است که جواهرات درشت یا پر نگین و تجملاتی پسند هستند . سنگ این جلثه ها معمولا برلیان می باشد که بسیا عامه پسند می باشد . این حلقه ها از لحاظ قیمت گران بها بوده و برای خرید آن باید بیشتر هزینه کنید . اگر جزو افرادی هستید که در انتخاب انگشتر اهمیتی به مد روز نمی دهید و این نوع حلقه را برای حلقه ازدواج می پسندید ، در خرید این نوع از انگشتر دریق نکنید .

حلقه مناسب ازدواج زینتی با الماس

حلقه مناسب ازدواج زینتی با الماس

 

حلقه مناسب ازدواج با تراش ماکیز

نوع دیگر از حلقه های ازدواج که بسیار گران قیمت بوده و ارزش بسیار زیادی دارد سنگ الماس با تراش مارکیز می باشد . در این نوع تراش 59 سطح هندسی بر روی الماس کار می شود تا درخسندگی آن به حد نهایی خود برسد . از طرفی تراش مارکیز از نوع برش هایی است که بسیار ظریف بر روی حلقه کار شده و باعث زیبا تر شدن آن شده است .

حلقه مناسب ازدواج با تراش ماکیز

حلقه مناسب ازدواج با تراش ماکیز

 

حلقه مناسب ازدواج پشت حلقه

و اما نوع دیگر نوع حلقه برای نامزدی یا عروسی که ئشت حلقه نامیده میشود از جمله جواهراتی است که امروزه یکی از پر فروش ترین و ترندهای بازار جواهرات می باشد به نوعی فقط برای حلقه های نامزدی یا ازدواج برای نو عروسان است . این حلقه شامل یک حلقه تک نگین و یک حلقه با رینگ ساده و بدون نگین می باشد که در طرح های مختلف ساخته می شود .

اگر جزو افرادی به روز و پیگیر ترند بازار در خرید انگشتر و دیگر زیورآلات هستید این مدل را برایتان پیشنهاد می کنیم البته در نظر داشته باشید ک قیمت آن نسبت به حلقه ساده و حلقه تک نگین کمی بالاست . این یک نوع حلقه برای نامزدی یا عروسی بود که توضیح دادیم .

حلقه مناسب ازدواج پشت حلقه

حلقه مناسب ازدواج پشت حلقه

 

حلقه مناسب ازدواج پرنسسی و پرنسسی لاکچری

حلقه ی پرنسسی با رینگی ساده و کار شده از یک نگین ظریف مربع یا دایره ای شکل ، بر روی رینگ حلقه است که هیچ گونه تراش یا برشی روی آن انجام نشده و غالبا برای پیشنهاد ازدواج یا نامزدی آن را خریداری می کنند . حلقه ی پرنسسی لاکچری همانند حلقه پرنسسی است با این تفاوت که روی رینگ آن از نگین الماس یا برلیان تزئین شده است و اگر می خواهید حلقه ازدواج خاصی داشته باشید بهترین انتخاب حلقه ازدواج پرنسسی است .

 

حلقه مناسب ازدواج پرنسسی

نوع حلقه برای نامزدی یا عروسی – حلقه مناسب ازدواج پرنسسی

 

حلقه مناسب ازدواج فانتزی

حلقه های فانتری یکی از ترندهای جدید می باشد که جای نگین انگشتر از طر های کانند گل ، مارپیج و … استفاده می شود این نوع انگشتر از طلا و یا نقره خالص بوده و بدون نگین و یا نگین کوچک می باشد البته این جلقه ها بیشتر استفاده عموم دارد ولی اگر فردی هستید که  همواره دوست دارید گزینه های جدید را انتخاب کنید و جسارت انتخاب گزینه های خاص و تک را دارید حلقه های فانتزی مناسب شماست .

در این حلقه ها از طرح های انواع حلقه با شکل های هندسس ،  چند بعدی ، طرح برگ ، طرح مارپیچ و طرح بی نهایت و … استفاده می شود .

حلقه مناسب ازدواج فانتزی

نوع حلقه برای نامزدی یا عروسی

 

آبکاری رزگلد

این گزینه می تواند تمامی گزینه های بالا را در بگیرد و می توانید تک تک گزینه های بالا را با آبکاری رز گلد خریداری کنید . رزگلد یکی از جدیدترین آبکاری های موجود در بازار است که طرفداران زیادی پیدا کرده است .

 

چه تفاوتی میان حلقه ی نامزدی و ازدواج است ؟

عموما حلقه ی نامزدی از لحاظ شکل ظاهری ، ساده تر از حلقه ی ازدواج و در اکثر موارد توسط شخص داماد برای عروس خریداری می شود و یا اکثرا به عنوان پیشنهاد برای ازدواج صورت میگیرد ، اما حلقه ی ازدواج به نوعی به عنوان یک کادو از طرف عروس و داماد به یکدیگر تهیه می شود که برای همیشه از آن استفاده میکنند .چه تفاوتی میان حلقه ی نامزدی و ازدواج است ؟

عموما حلقه ی نامزدی از لحاظ شکل ظاهری ، ساده تر از حلقه ی ازدواج و در اکثر موارد توسط شخص داماد برای عروس خریداری می شود و یا اکثرا به عنوان پیشنهاد برای ازدواج صورت میگیرد ، اما حلقه ی ازدواج به نوعی به عنوان یک کادو از طرف عروس و داماد به یکدیگر تهیه می شود که برای همیشه از آن استفاده می کنند . علاوه بر تفاوت بین حلقه نامزدی و ازدواج ، تفاوت‌ انگشتر نشان و حلقه نامزدی هم وجود دارد .

 

سایت طلا و جواهر شکنج

فروشگاه طلا و جواهر شکنج دارای بخش سفارشات اختصاصی است که شمت می توانید نوع حلقه برای نامزدی یا عروسی را برای ما بفرستید و حلقه ازدواج یا عروسی خودتان را به همان شکلی که انتظار داشتید تحویل بگیرید . علاوه بر سفارش اختصاصی طلا و جواهر شما می توانید از محصولات موجود در سایت شکنج نیز دیدن کنید و هر کدام از محصولات که باب میلتان بود را سفارش دهید و در درب منزل آن را تحویل بگیرید .

 

نوع حلقه برای نامزدی یا عروسی شما از کدام نوع بود ؟

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,919,000تومان

  • 388,850تومان

  • 611,050تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه