کادو ولنتاین برای دختر چی بخریم ؟

کادو ولنتاین برای دختر چی بخریم ؟

بهترین کادو ولنتاین برای دختر چیست ؟ آقایان نسبت به بانوان در انتخاب کادو مشکل دارند و اکثر مردان سخت ترین کار را انتخاب کادو برای همسرانشان می دانند اگر شما هم این مشکل رو دارید همراه ما باشید تا بهترین کادو رو برای پارتنرتون پبشنهاد بدیم.

ولنتاین

روز ولنتاین که ، روز عشق بر شمرده می شود ، بهترین زمان و فرصتی میان عاشقان است که عشق خود را به هم ابراز کرده و این روز را برای هم جشن بگیرند و به یک دیگر کادو بدهند . اگر هنوز هیچ اقدامی برای تهیه ی کادو برای شریک زندگی یا پارتنر خود نکرده اید و یا نمی دانید که چه چیزی به او هدیه دهید نگران نباشید .

در ادامه ی این مطلب ، یک لیست از انواع کادو های زنانه و دخترانه را برایتان جمع آوری کرده و اکنون قصد داریم شمارا با انواع کادو های دخترانه و زنانه ای که میتوان برای این روز تهیه کرد را معرفی کنیم . پیشنهاد ما به شما این است که تا انتهای مطلب را مطالعه کرده و همراه ما باشید .

کادو ولنتاین دخترانه

کادو ولنتاین دخترانه – کادو ولنتاین برای دختر

 

کادو ولنتاین برای دختر

هدیه دادن برای بانوان از جمله مواردی است که بسیار موجب خوشحالی آنان می شود و بهتر است کسی که قصد خرید محصولی را دارد از سلیقه ی آن شخص اگاهی داشته باشد و هدیه ای را انتخاب کند که من باب سلیقه ی او باشد .

از آن جایی که انتخاب خرید کادو برای زنان و دختران آسان تر و سریع تر انجام می گیرد ، در ادامه ی مطالب لیستی از محصولاتی که می توانید به عشق یا همسر خود هدیه کنید را جمع آوری کرده ایم که شامل هدیه های قیمتی و ارزان قیمت است :

1- عطر و ادکلن

اولین پیشنهادمان به شما برای خرید هدیه ی دخترانه یا زنانه ، عطر و ادکلن است که بسیار هم خاص بوده و می توانید با قیمت اقتصادی هم با توجه به حجم آن تهیه نمایید . این هدیه همچنین می تواند بسیار مورد استقبال بانوان هم قرار بگیرد .

2- ست آرایشی بهداشتی

دومین پیشنهاد ما به شما که می تواند نظر عشقتان را جلب کند ، تهیه ی لوازم آرایشی و بهداشتی در انواع مختلف است ، که بیشتر دختران به این هدیه علاقه ی خاصی نشان می دهند و مورد توجهشان قرار می گیرد که از جمله ی آنان : لاک ، پک رژ لب ، کرم ، بادی اسپلش ، اسپری و غیره باشد .

کادو ولنتاین برای دختر - ست آریشی بهداشتی

کادو ولنتاین برای دختر – ست آریشی بهداشتی

3- ساعت

یکی دیگر از پیشنهادات ما به شما خرید ساعت زنانه یا دخترانه است که جزو پر فروش ترین ها در این بازه ی زمانی هم به شمار می رود . ساعت می تواند یکی از خاص ترین هدیه ها برای بانوان باشد و اگر امکان مراجعه به گالری ساعت فروشی را ندارید ، می توانید از طریق وب سایت فروشگاه ها محصول خود را سفارش دهید .

4- اکسسوری

برای خرید هدیه ی دخترانه برای روز ولنتاین ، شما می توانید اکسسوری های مورد علاقه ی او را انتخاب کرده و خرید نمایید که می تواند شامل : تل سر ، گل سر ، پابند ، گیره ، دستبند  و اجناس ظریف باشد .

5- لباس

هدیه ی دیگری که می توانید در چنین روزی به پارتنرتان دهید تهیه ی لباس باشد . می تواند شامل : شال ، روسری ، شومیز ، کیف ، بولیز ، بافت مجلسی ، مانتو ، و غیره باشد .

6- جعبه گل و باکس حروف اسمی

پیشنهاد خاص و شیک دیگر ما که از لحاظ قیمت هم مقرون به صرفه می باشد سفارش باکس گل حروف اسمی می باشد که می تواند علاوه بر زیبایی ، جذابیت بیشتری هم داشته باشد .

کادو ولنتاین برای دختر - باکس گل حروف اسمی

کادو ولنتاین برای دختر – باکس گل حروف اسمی

 

7- کتاب

کتاب با محتواهای متفاوت می تواند برای آن بانوانی که علاقه به کتاب خواندن دارند مفید باشد . همچنین از لحاظ قیمت بسیار بسیار مناسب و ارزان بوده و شما به راحتی می توانید از فروشگاه ها و سایت ها خریداری نمایید .

8- بلیط کنسرت

یکی از خاص ترین کادو هایی که می شود برای روز ولنتاین به بانوان داد بلیط دونفره ی کنسرت باشد . مخصوصا اگر کنسرت خواننده ی محبوب او باشد ، می تواند بسیار منحصر به فرد واقع شود و یک روز به یاد ماندنی را کنار هم  تجربه  کنید . چرا که امروزه کمتر پیش می آید ، افراد به یکدیگر بلیط کنسرت هدیه دهند و از این بابت خاص تر به نظر می رسد .

9- ایرپاد

ایرپاد ، هدفون ، هندزفری می توانند جایگزین مناسبی برای کادوی ولنتاین باشند که مورد پسند بانوان هم قرار می گیرند و کاربرد بسزایی دارند .

10 – زیورآلات فروشگاه شکنج

زیورآلات زنانه و دخترانه فروشگاه طلا و جواهر شکنج با طرح های خاص و شیک ، رنج سنی زیادی را در بر می گیرد . محصولاتی خاص ، شیک و در عین حال کادو لاکچری ولنتاین برای دختر و پارتنرتون هست .

در ادامه به تک تک محصولاتی که می تونید به عنوان کادو ولنتاین برای دختر ان رو لیست کردیم :

کالکشن آغوش :

محبوب ترین کالکشن شکنج کالکشن آغوش هستش ، یکی از کالکشن های محبوب فروشگاه شکنج است که بهترین گزینه برای هدیه ولنتاین و روز زن هست . انگشتر آغوش ، انگشتر قول و انگشتر آفرینش از جمله محصولاتی است که معنا و مفهوم گزینه عالی ، کادو ولنتاین برای دختر می باشد .

کالکشن آغوش بهترین کادو ولنتاین برای دختر

کالکشن آغوش بهترین کادو ولنتاین برای دختر

 

کالکشن جوانه :

دومین پیشنهاد برای کادوی ولنتاین دختر ، کالکشن جوانه می باشد که از طرح های برگ درختان استفاده شده است ، اگر پارتنرتون رنگ سبز رو دوست داره یکی از گزینه های هدیه می تونه محصولات کالکشن جوانه باشه .

کالکشن جوانه محصولات متنوع مانند انگشتر گردنبند ، و گوشواره داره و تنوع محصولی خوبی داره که دستتون رو در انتخاب باز میذاره .

کالکشن جوانه کادو ولنتاین برای دختر

کالکشن جوانه کادو ولنتاین برای دختر – کادو ولنتاین برای دختر

 

کالکشن ساز :

سومین کالکشن مناسب کادو ولنتاین برای دختر کالکشن ساز شکنج هستش که البته این کالکشن رو در کادو ولنتاین برای پسر نیز معرفی کردیم و دلیل معرفی این کالکشن در اینجا طرح های متنوع و مشترک هستش که این کالکشن داره و اگر پارتنون هنرمند هستش و ساز خاصی میزنه . یا به سازی علاقه داره می تونید براش تهیه کنید .

کالکشن ساز کادو ولنتاین برای دختر

کالکشن ساز کادو ولنتاین برای دختر

 

از نمونه ایده های دیگر می توان به :

لاک ، اسپیکر ، تابلو ، پازل چند هزار تکه ، ظروف میناکاری شده ، گُلِ مسی ، لوازم ورزشی ، بلیط سفر ، باکس نوتلا ، قاب عکس دیجیتال ، گلدان ، پاور بانک ، دوربین عکاسی ، موبایل ، کاور گوشی ، ماگ حرارتی ، دستگاه اتو یا ویو مو ، نقاشی از چهره ، مجسمه ، میکرودرم خانگی ، ظروف مسی ، جاکلیدی ، عینک آفتابی ، ساعت هوشمند ، عروسک و … اشاره کرد که طبق سلیقه ی خود و پارتنرتان انتخاب می نمایید .

 

به نظر شما کادو ولنتاین برای دختر چه چیزی بهتر هستش ؟ یا شما توی این روز چی دوست دارید کادو بگیرید ؟ لطفا در قسمت نظرات بنویسید

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,206,950تومان

  • 388,850تومان

  • 535,300تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه