بهترین انگشتر فروشی تبریز کجاست ؟

بهترین انگشتر فروشی تبریز کجاست ؟

بهترین انگشتر فروشی تبریز کجاست ؟ انگشتر حاج ممی تبریز چیست ؟ انگشتر توپاز تیمچه ی تبریز را چگونه می توان پیدا کرد ؟ انگشتر توپاز تیمچه چیست ؟ در ادامه مطلب ، می توانید پاسخ سوال هایتان را بیابید  .

از دیر باز تا کنون انگشتر ، یکی از پر کاربرد ترین و پر طرفدار ترین زیور آلاتی بوده که مرد و زن ، پیر و جوان ، از آن استفاده کرده و می کنند . همچنین رکاب سنگ هر انگشتر متفاوت بوده و در مدل های مختلف ساخته می شود . این بار در این مطلب ، می خواهیم شما را بهترین انگشتر فروشی تبریز آشنا کنیم .

بهترین انگشتر فروشی تبریز

اگر شما هم به دنبال بهترین انگشتر فروشی تبریز هستید توصیه میکنم کامل این مطلب رو بخونید ، انگشتر یکی از پرفروش ترین اکسسوری هاست چون هم انگشتر مردانه داریم و هم انگشتر دخترانه به همین خاطر فروش بیشتری دارد .

انگشتر از جنس و طرح های متفاوتی ساخته شده و مردم طبق مد روز و باب میلشان هر مدل ، در هر رنگ و تنوعی را می توانند پسند کنند و خرید نمایند . تعداد خرید انگشتر طلا ، نقره و عقیق نسبت به سایر جنس ها از پر فروش ترین انگشتر ها به شما آمده و غالبا عموم مردم بیشتر از آن ها هم استفاده می کنند .

بهترین انگشتر فروشی تبریز

بهترین انگشتر فروشی تبریز

 

علاوه بر طلا و جواهر فروشان در این شهر ، در برخی مکان های این شهر ، می توان گالری هایی که مختص انگشتر است را پیدا کرد .  مخصوصا در شهر تبریز که مردم اهمیت بسیاری در خرید زیور آلات خود قائلند و از لحاظ قیمتی ، سراغ گران ترین جواهر می روند . یکی از این انگشتر ها انگشتر توپاز تیمچه ی تبریز و دیگری انگشتر های دست ساز حاج ممی است که در ادامه ی مطلب در رابطه با هر یک از این ها به اختصار توضیح داده شده است  .

1 – انگشتر توپاز تیمچه

در شهر تبریز ، از میان بسیاری از انگشتر ها و انگشتر فروشی ها ، یکی از معروف ترین آن ها که طرفداران خاص خود را در این شهر داشته و فقط مناسب مردان می باشد و بسیار پر فروش است ، انگشتر توپاز تیمچه تبریز است که توسط هنر دست استاد قاسمی ساخته شده و با نگین توپاز آبی سوئیسی و نیجریه به رکاب انگشتر زینت داده و باعث دوچندان شدن ظرافت آن شده است .

تیمچه تبریز واقع در بازار سرپوشیده ی شهر تبریز قرار داشته که در هسته ی مرکزی تبریز واقع شده است . عده ی بسیاری از مردان انگشتر های خود را از این مکان تهیه می کنند و آن هایی که در انتخاب انگشتر خود بیش از حد دقت می کنند و می خواهند از ظرافت بالایی برخوردار باشد جذب چنین انگشتر هایی می شوند . همچنین شما می توانید برای خرید انگشتر برای خود یا همسرتان به عنوان هدیه به این مرکز بروید و خرید کنید .

انگشتر نقره توپاز تیمچه تبریز

انگشتر نقره توپاز تیمچه تبریز – بهترین انگشتر فروشی تبریز

 

جنس رکاب این انگشتر 95 درصد از نقره بوده و مدل این انگشتر ، رکاب فیلی و در طرح پولکی و اشکی می باشد . سنگ توپاز که از مراحل انجماد پایانی سنگ اذرین سیلیسی ایجاد شده و رنگ های مختلفی را در طیف رنگی خود شامل شده است ، اما از این میان رنگ آبی سوئیسی و آبی لندنی بیشترین محبوبیت را میان طرفدارن خود پیدا کرده است و جزو پرفروش ترین سنگ ها به شمار می آید . رنگ آبی سوئیسی ( آبی روشن ) و آبی لندنی ( آبی پر رنگ ) را شامل شده است .

از جمله ی فواید علمی انگشتر ، می توان به تقویت اعتماد به نفس و بهبود در روند هاضمه و گوارش اشاره کرد .

2 – انگشتر حاج ممی

یکی دیگر از بهترین و نام آور ترین رکاب سازان انگشتر در شهر تبریز حاج ممی است که در زبان آذری ممی به نام محمد گفته می شود و در اصل نام ایشان حاج محمد سعادت می باشد که مردم این شهر او را می شناسند . لازم به ذکر است که گفته شود رکاب سازی حاج ممی کمیاب و در نوع خود از جمله ی برند های رکاب سازی به شمار می رود .

انگشتر نقره حاج ممی تبریز

انگشتر نقره حاج ممی تبریز – بهترین انگشتر فروشی تبریز

 

ایشان در ساخت انگشتر هایی از جمله : انگشتر عقیق سرخ یمنی ،یاقوت سنتتیک رکاب نقره ، تبحر خاصی داشتند و هم اکنون نیز بیشتر مردم از این انگشتر خریداری می کنند .

شما نیز اگر امکان سفر به این شهر را ندارید می توانید از طریق مراجعه به سایت های اینترنتی گالری حاج محمد سعادت ، از انواع انگشتر ها دیدن فرمایید و سفارش دهید .

 

خرید اینترنتی انگشتر

اگر قصد خرید انگشتر بصورت اینترنتی را دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه طلا و جواهر شکنج از انواع انگشتر های که در فروشگاه شکنج موجود می باشد دیدن کنید و محصول مورد نظرتان سفارش دهید .

 

 

به نظر شما بهترین انگشتر فروشی تبریز کجاست ؟ اگر در این زمینه تجربه دارید در قسمت نظرات برای ما بنویسید .

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,206,950تومان

  • 388,850تومان

  • 535,300تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه