تفاوت النگو و دستبند چیست ؟

تفاوت النگو و دستبند چیست ؟

تفاوت النگو و دستبند در چیست ؟ آیا النگو و دستبند از لحاظ ظاهری یکی هستند ؟ تفاوت آن ها از لحاظ قیمت به چه صورت است ؟ برای ادامه ی مطلب و پاسخ سوالات این مطلب را تا آخر بخوانید .

النگو و دستبند از سری اکسسوری های زینتی هستند که بسیار میان بانوان طرفدار داشته و غالبا از آن ها بیشتر استفاده می کنند . خریدار برای خرید هر کدام از این محصولات نیاز به آگاهی ، قدرت در تصمیم گیری و انتخاب النگو یا دستبند می باشد که این بار شما را در این مطلب با تفاوت میان این ها و پیش از آن آشنایی با خود النگو و دستبند آشنا کرده و پیشنهاد میکنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید .

تفاوت میان النگو و دستبند در چیست ؟

یکی از بارز ترین فرق بین النگو و دستبند این است که النگو دست بند ها یا گیره دارند یا بدون گیره هستند و به راحتی از دست بیرون میاید .

جنس ساخت متنوع دستبند :

اولین تفاوت در جنس دستبند می باشد که  نسبت به النگو ها بسیار متنوع می باشد دستبند ها از جنس فلز هایی مانند طلا ، نقره ، پلاتین ، برنج و مس ، چرم های طبیعی و مصنوعی ، سنگ های قیمتی ، رزین ، پارچه و … ساخته می شود که به همین دلیل از لحاظ شکل ظاهری نیز بسیار گسترده تر می باشد .

تفاوت النگو و دستبند - تنوع بالای دستبند

تفاوت النگو و دستبند – تنوع بالای دستبند

النگو مخصوص بانوان اما! دستبند مشترک :

النگو فقط مورد استفاده برای زنان و دختران بوده و مورد استفاده ی آقایان قرار نمی گیرد . اما دستبند یکی از اکسسوری های مشترک بین بانوان و آقایان می باشد .

پوشیدن راحت دستبند :

برخی دستبند ها را به کمک قفلی که بر روی آن ساخته شده می توان به راحتی در دست بست و باز کرد و همانند النگو که از انگشتان و مچ دست باید به سختی عبور کند نیست .

قیمت و فروش بالا :

دستبند و النگو هر دو طرفداران خاص خود را دارند و از لحاظ قیمت ، النگو ها گران قیمت تر از دستبند ها محاسبه می شوند . همانطور گفتیم که دستبند در جنس های مختلف ساخته می شود و که طیف قیمت آن گشترده می باشد که در فروش بالای آن تاثیر دارد ، اما النگو به دلیل جنس آن که کلا از فلزاتی مثل طلا یا سایر فلزات است ، اصولا از لحاظ قیمت بسیار بالا تری دارد .

تفاوت النگو و دستبند - قیمت

تفاوت النگو و دستبند – قیمت

تنوع بالای دستبند :

همانطور که در بالا اشاره کردیم با توجه به جنس دستبند و طیف گسترده استفاده از دستبند ، تنوع دستبند در ساخت و فروش نسبت به النگو ها بسیار بیشتر بوده و مردم هنگام خرید راحت تر می توانند انتخاب کنند .

 

بیشتر بخوانید :‌ تشخیص طلا اصل از بدل

 

خرید تعداد بالای النگو :

معمولا یک نوع دستبند را به صورت تکی خریداری می کنند و اگر هر کسی قصد خرید دو دستبند را داشته باشد دو نوع مختلف را خریداری می کند در صورتی که از یک نوع النگو تعداد دو با بیشتر خریداری می شود و فقط النگو های عریض به صورت تکی خریده می شود .

تفاوت النگو و دستبند

تفاوت النگو و دستبند

تنوع بالای دستبند :

همانطور که در بالا اشاره کردیم با توجه به جنس دستبند و طیف گسترده استفاده از دستبند ، تنوع دستبند در ساخت و فروش نسبت به النگو ها بسیار بیشتر بوده و مردم هنگام خرید راحت تر می توانند انتخاب کنند .

تفاوت النگو و دستبند - تنوع بالای دستبند

تفاوت النگو و دستبند – تنوع بالای دستبند

النگو چیست ؟

از جمله اکسسوری های پر کاربرد میان مردم در تمامی سنین استفاده از النگو می باشد . این اکسسوری از طرح ها و جنس های مختلفی از فلزات تشکیل شده و به بازار عرضه می شود . از دوران مصریان باستان ، النگو ی طلا ی زینتی به مچ دست یا بازوی مردان پر قدرت و بانوان به کار برده می شد . این اکسسوری هرگز از مد نیفتاده و امروزه  می توان آن هایی را که با فلزات گران بها تر نیز ساخته می شوند را هم خریداری کرد . همچنین مورد استفاده در میهمانی ها یا مجالس هم می باشد .

النگو چیست

تفاوت النگو و دستبند

 

النگو را در دست راست می اندازند یا چپ ؟

لازم به ذکر است گفته شود ، این امر بستگی به اختیار و  راحتی فرد دارد و به سلیقه ی خود ، می تواند در هر دست که می خواهد بیندازد . اما توجه داشته باشید که اگر بجز النگو از سایر اکسسوری ها مثل ساعت هم استفاده میکنید ، بهتر است النگو در دست راست قرار بگیرد .

بیشتر بخوانید :‌ تعبیر خواب دستبند

دستبند چیست ؟

نوع دیگری از اکسسوری ها که میان مرد و زن بسیار رایج و پر طرفدار است ، دستبند است که در طرح و جنس های مختلف ساخته و خریداری می شود . تنوع در ساخت دستبند به قدری بالاست که انتخاب آن برای فرد به آسانی انجام می گیرد . گاهی موقعیت هایی برای شخص به وجود می آید که نیازمند استفاده از دستبند است و استفاده از آن هم دشوار نیست . اگر مایل به خرید دستبند باشید می توانید دستبند موردنظرتان را از سایت شکنج سفارش دهید .

دستبند چیست

تفاوت النگو و دستبند

 

معمولا دستبند ها از فلزات مختلف از جمله طلا یا چرم ، مروارید ، کریستال و زنجیر ساخته می شوند و زینت خاصی به آن می بخشند .

توجه به تطابق رنگ اکسسوری مد نظر با پوست دست از جمله مواردی است که بهتر است به آن توجه شود . دستانی با پوست سرد و برنز ، دستانی با پوست گرم و دستانی با پوست خنثی که هرکدام از دیگری فرق کرده و بهتر است طبق رنگ پوست دست هم انتخاب شود و در اولویت خریدتان قرار بگیرد . این ها مهم ترین تفاوت النگو و دستبند بودند که خواندید .

محل پوشیدن هر کدام :

قاعده ای وجود ندارد که نشان دهد دستبند و النگو را باید در کدام دست انداخت اما بهتر است النگو  را مخالف دستی که ساعت انداخته می شود پوشید تا تعادل پوشش و تقارن حفظ شود . اما برای دستبند های غیر طلا جایگاه خاصی را نمی توان گفت . به طور مثال می توانید دستبند اسپرت را در کنار ساعت بپوشید .

امروزه محل زیورآلاتی مانند دستبند و ساعت از یک اصول پیوری نمی کند و بسته به نوع پوشش تغییر می کند پس اگر از یک اصول پیروی می کنید بهتر است یک بازنگری دوباره در آن بکنید .

فروشگاه اینترنتی شکنج

اگر مایل به خرید طلا و جواهر هستید می توانید النگو یا دستبند مورد نظرتان را ازفروشگاه طلا و جواهر شکنج خریداری بکنید و علاوه بر خرید محصولات از پیش طراحی شده شما می توانید طرح مورد نظرتان بصورت اختصاصی سفارش دهید برای سفارش اختصاصی طلا و جواهر می توانید به صفحه سفارش طلا و جواهر مراجعه کنید .

 

به نظر شما تفاوت النگو و دستبند دیگر در کدام ویژگی ها می باشد ؟‌

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,919,000تومان

  • 388,850تومان

  • 611,050تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه