انگشتر مار نماد چیست و چه اسراری پشت آن است ؟

انگشتر مار نماد چیست و چه اسراری پشت آن است ؟

انگشتر مار نماد چیست ؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که پشت هرچیزی که میبینید مفهوم و معنایی ووجود دارد؟ آیا به این فکر کرده اید که می توان بدون اینکه با کسی صحبت کنید می توانید افکار و عقاید آن ها را بفهمید؟ هر قطعه جواهری که ما استفاده می کنیم دارای مفهوم ومعنایی است که می تواند از طرف ما درباره عقاید ما صحبت بکند.

این بار در این مقاله قرار است درباره انگشتر مار برایتان بگوییم.آیا پشت انگشتر مار مفهومی وجود دارد؟ اگر مفهمومی وجود دارد پس انگشتر مار نماد چیست؟ نماد مار چه معنا ومفهومی دارد؟

انگشتر مار

انگشتر مار نماد چیست

انگشتر مار نماد چیست ؟‌

اگر یک روز تصمیم به خرید یک انگشتر مار کردید چه معنا و مفاهیمی را با خودتا بر روی انگشتتان حمل خواهید کرد؟ و یا اگر می خواهید هدیه ای به کسی بدهید بدانید که انگشتر مار نماد چیست و برای فرد مورد نظرتان انتخاب درستی هست یا نه؟

در این مقاله قرار است ابتدا درباره مفاهیم اسطوره ای و اسرار آمیز پنهان شده درنماد مار برایتان بگوییم. پس با ما همراه باشید تا برایتان بگوییم که انگشتر مار نماد چیست و این انگشتر مار چه داستان هایی برای گفتن دارد.

انگشتر نماد مار به عنوان سمبلی از تحول و تجدد :

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که در انتخاب اکسسوری های خود بسیار دقیق هستید و به معنا و عمق مفهوم اهمیت قائلید و الان به خرید انگشتر مار فکر می کنید شاید برایتان جالب باشد که بدانید انگشتر مار نماد چیست ؟ نماد مار چه مفهومی می تواند داشته باشد. پس در خرید انگشتر به معنا و مفهوم طرح انگشتر دقت کنید .

اگر شما اهل نوآوری هستید و از زندگی در مرداب فرار کرده اید و همیشه در حال تلاش برای ایجاد تحول هستید جالب است که بدانید یکی از مفاهیم نماد مار تحول و تجدد است و قطعا انگشتر مار گزینه عالی برای شماست که نشان دهنده این تفکر شما باشد و حال شاید برایتان سوال باشد که نماد مار چه ارتباطی به تحول و تجدد دارد; در این قسمت از مقاله درباره دلایل این مفهوم از نماد مار برایتان خواهیم گفت.

انگشتر طرح سر مار

انگشتر طرح سر مار

 

پوست اندازی مار و ارتباط آن با نماد مار

یک از رفتار های مار که بسیار بحث بر انگیز است و در خیلی از داستان ها معنا های مختلفی داشته پوست اندازی مار است  که این در ادامه تبدیل به یکی از نمادهای مار شده است .

این قضیه که مارها در طول یک سال چندین بار پوست اندازی می کنند و پوست جدید خود را جایگزین قدیمی می کنند که همین می تواند تبدیل به یک عنصر معنایی شود, در گذشته برخی این رفتار را مبنی بر جاودانگی مار می دانستند .

ولی امروزه این رفتار مار تبدیل به عنصری مبنی بر تحول و تجدد دانسته می شود. پوست کهنه که می تواند نمادی از افکار پوسیده و تو خالی باشد چندین و چند بار از تن جدا شده و پوست نو که نمادی از افکار جدید و عصر جدید است جایگزین میشود. پس اگر می خواهید یک قطعه جواهر جدید بخرید و آدمی اهل نوآوری و تجدد هستید انگشتر مار گزینه بسیار خوبی برای شما می تواند باشد.

نحوه حرکت مار و ارتباط آن با نماد مار

نحوه حرکت مار یکی از مواردی است که بعد ها تبدیل به یکی از مفاهیم نماد مار شده است.حرکت آهسته و منظم و هم چنین پیچیده مار بر روی زمین یکی ازمواردی است که تبدیل نماد مار شده است.

این حرکت آهسته و مستمر مار نماینده تغییرمستمر و گذر چرخه زمانی می تواند باشد مانند تغیر فصول وگردش سال ها.همانند حرکت آهسته ماه به دور زمین و زمین به دور خورشید  که همزمان آهسته و پیوسته است,دارای گردش ها و پیچش ها است,حرکات مار نیز به دلیل نظم و پیچیدگی که دارد می تواند نمایانگر این تغییرفصل و تحولات متناوب در جهان هستی باشد.

انگشتر نماد مار و ارتباط آن با دنیای سحر و جادو :

در روزگاران کهن مارها موجوداتی نامیرا وابدی می دانستند چرا که فکر می کردند مار ها با پوست اندازی بر مرگ غلبه می کنند و زندگی ابدی دارند موجوداتی بسیار مرموز که در دنیای جادو و جادوگران بسیار به چشم می آمده همین باعث می شود بسیاری از مار و اسرار پشتش بترسند و یا در کابوس خود آن را ببینند و یا  در برخی از فیلم ها و داستان ها دیده باشید که افرادی دارای یک انگشتر مار هستند که همین امر باعث می شود به صورت ناخودآگاه  آن شخص مرموز و جادویی به نظر برسد. ولی چرا ؟

همیشه مار موجودی ترسناک ولی قوی بوده و پر از اسرار. خیلی ها این ها را به نحوه حرکت بدن مار و نقش های روی پوستش می دانند در زمان های قدیم بسیاری معتقد بودند که مار به دلیل حرکات دورانی و چرخشی و طرح پوست خیره کننده ای که دارد می تواند هیپنوتیزم کننده باشد و به همین دلیل توانایی تسخیر افراد و نفوذ به ذهن آن ها را دارد.

انگشتر مار

انگشتر مار نماد چیست

در بعضی داستان ها نیز آمده است که برخی از جادو گران با استفاده از توانایی های تسخیر کنندگی مار ها از آن ها به عنوان پلی برای ارتباط با جهان ارواح استفاده می کردند که همین امر مار را بسیار جادویی تر می کند, موجودی که نه تنها می تواند به ذهن شما نفوذ کند و هیپنوتیزم تان بکند بلکه توانایی ارتباط با جهان دیگر را نیز دارد.

همچنین برخی بر این اعتقاد دارند که از مار برای جادوی سیاه می  توان استفاده کردو برای طلسم کردن افراد می توان از مار ها بخصوص مار افعی به کار برد و حتی در بسیاری از طلسم ها از پوست مار به عنوان یکی از عناصر اصلی برای طلسم کردن و جادو استفاده می شود .

پس اگر شما به دنیای ماورایی علاقه دارید انگشتر مار می تواند تاثیر بسیاری بر استایل اسرار آمیز شما بگذارد زیرا که از دید بسیاری از افراد نماد مار بسیار رازآلود و اسرار آمیز بوده.

 

مطالعه بیشتر : تمیز کردن انگشتر نقره

 

نماد مار و ارتباط آن با شفا و سلامتی :

تا به الان درباره نماد مار برایتان گفتیم که نشان از تجدد و اسرار آمیزی داشتند ولی گذشته از این مفاهیم نماد مار معنای متفاوت تری نیز دارد که شاید تا به حال به آن توجه نکرده باشد ولی هر روز در ارتباط با آن بوده اید.

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بیمار یعنی چه؟ چرا به افرادی که دچار مریضی شده اند می گویند بیمار؟

بیمار از دو بخش بی و مار ایجاد شده که به فردی گفته می شود که در وجودش نشانی از مار وجود ندارد و در نتیجه سلامتی از وجوش خارج شده است

اگر دقت کرده باشید بر روی در آمبولانس ها و نمادهای پزشکی تصویری از دو مار وجود دارد. در واقع همه این ها معرف نماد مار به عنوان عامل سلامتی هستند. این نماد مار به سال های بسیار دور بر میگردد و به یونان باستان ارجاع داده می شود.

انگشتر مار دو سر

انگشتر مار دو سر

 

نماد مار دو سر که در حیطه درمان بسیار دیده می شود به آسکلپیوس یا خدای درمان و شفای یونان باستان برمی گردد  که همگان او را شفا دهنده باقی خدایان می دانستند که بر حال روحی و جسمی خدایان و انسان ها تاثیر میگذاشته و آن ها را درمان می کرده.

هم چنین بسیاری از عالمان طب سنتی در کشور چین مارها را موجواتی با توانایی بهبود بیماران می دانند زیرا که از سم تولید شده برخی مارها در درمان برخی از بیماری ها استفاده می کنند.

پس اگر در حیطه سلامت و درمان هستید نیز نماد مار دو سر می تواند توصیف کننده شما باشد .جواهرات و انگشتر مار دو سر می تواند نماد مناسبی برای شما باشد.

جمع بندی :

در ابتدای متن شاید شما نمی دانستید که انگشتر مار نماد چیست و یا صرفا کنجکاو بودید و معنای نماد مار را می خواستید بدانید و حال که تا به ایجا رسیده اید می دانید که انگشتر مار نماد های مختلفی می تواند داشته باشد شما وقتی که انگشتر مار را به  انگشتتان می اندازید می توانید معانی و مفاهیم بسیاری را برای بقیه افراد تداعی کنید.

قدرتمند و همزمان اهل پیشرفت کردن و تجدد, نماد انگشتر مار می تواند نشان دهنده میزان اسرار آمیزی و ارتباط با دنیای جادو باشد و همزمان نمادی از سلامت روحی و روانی باشد.

فروشگاه طلا و جواهر شکنج

اگر شما هم خواهان طراحی اختصاصی انگشتر با نماد مار هستید یا طرح دیگری در نظر دارید می توانید با مراجعه به قسمت طراحی اختصاصی در فروشگاه طلا و جواهر شکنج طرح مورد نظر خود را بارگزاری کنید و تا طراحان ما طرح مورد نظر شما را طراحی کنند و به دستتان برسانند.

 

 

به نظر شما به غیر از توضیحات بالا ، انگشتر مار نماد چیست ؟ در قسمت نظرات برای کاربران شکنج بنویسید .

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,919,000تومان

  • 388,850تومان

  • 611,050تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه