جواهر فروشی های معروف تهران

جواهر فروشی های معروف تهران

آیا با بهترین و جواهر فروشی های معروف تهران آشنا هستید ؟ آیا مکان های جواهر فروشی معروف تهران را دیدن کرده اید ؟ این بار در سایت طلا و جواهر شکنج درباره جواهر فروشی های معروف پایتخت برای شما مطالب مفیدی بازگو می کنیم با ما تا آخر مطلب همراه باشید .

همه ی ما انسان ها از خرید کردن  فلز با ارزش طلا علاقه بسیاری داریم حتی بعضی ها از خرید آن به عنوان پس انداز هم می دانند این گونه هم از استفاده گوناگون جواهرات لذت می برند هم به عنوان پس انداز برایشان باقی می ماند .

در تهران بازار های جواهر فروشی قدیم و جدید زیادی وجود دارد که اکثرا آن هایی که علاقه بسیاری به جواهرات دارند برای خود پاتوق کرده اند که از قدیمی ترین این مکان ها بازار قدیمی تهران اشاره کرد که بیشتر از یک قرن است که جواهر باز ها در ایران است ، می توان  گفت با قدمتی که بازار قدیمی تهران دارد آنجا میراث ملی کشور به حساب می آید با این حال تنها جایی است که مدل ها و طرح هایی جدید و خاص با طیف قیمت متفاوت در آن جا وجود دارد با داشتن مغازه های کوچک و بزرگ بازار قدیمی تهران علاقه مندان و مشتریان خاص خود را دارد .

جواهر فروشی های معروف تهران

با وجود این که تهران مناطق زیادی دارد و می توان گفت در هر منطقه ی تهران حداقل 20 گالری طلا و جواهر وجود دارد که تمامی این ها فعالیت خود را در سبک های قدیمی و جدید امروزی ادامه می دهند اما در این بین گالری های معروف و پرآوازه ای هم وجود دارد که امروز در مجله شکج با آن ها آشنا می شوید :

1. گالری جواهری گوهربین

گالری جواهر فروشی گوهربین که در منطقه 3 استان تهران که قدمت آن را از زمان قاجار  نسل به نسل از پدر به فرزند رسیده که اخرین محل در سال 1378 ساخته شد به نام گالری گوهربین که وسعت آن در ایران حرف اول را می زند که فعالیتشان در زمینه جواهرات خاص مانند : حلقه نامزدی ، حلقه عروس ، گوشواره ، آویز های خاص و گردنبند و … برای خانم ها و آقایان در تمامی سنین و انواع سبک ها . به جرات می توان گفت که گالری گوهر بین یکی از بهترین جواهر فروشی های تهران می باشند .

 

گالری جواهر گوهر بین

گالری جواهر گوهر بین از جواهر فروشی های معروف تهران

 

آدرس دفتر و شعبه مرکزی گالری گوهربین : تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از خیابان ظفر

تلفن تماس  : 88777301-021

 

آدرس گالری شعبه سانا : تهران ، بلوار اندرزگو مابین خیابان علوی و خیابان زمانی مرکز خرید سانا طبقه همکف

تلفن تماس : 74438581021 

گالری جواهر گوهر بین

بهترین جواهر فروشی تهران جواهر فروشی گوهر بین

 

آدرس گالری شعبه پالادیوم : تهران ، خیابان مقدس اردبیلی ، مرکز خرید پالادیوم نرسیده به میدان الف طبقه دوم

شماره تماس  :  22667917-021

 

آدرس گالری اپال  : تهران ، سعادت آباد بلوار کوهستان  ، مرکز خرید اپال طبقه همکف

شماره تماس : 26350353-021

 

2. گالری جواهری مظفریان

گالری مظفریان نام و برندی آشنا در صنعت طلا و جواهر و نقره که ریشه این هنر که چند نسل قبل شروع شده و نسل به نسل از پدر به فرزند از زمان قاجار که بنیانگذار آن حاج محمد حسین مظفریان که بعد ازایشان پسرش نصرالله مظفریان در سال 1345 در بازار بزرگ تهران گالری مظفریان را تاسیس و در ساخت انواع جواهرات و نقره فعالیت داشت برند معروف مظفریان یکی از با سابقه ترین ها در کیفیت و زیبایی صنعت جواهر محسوب می شود که مجموعه ای بسیار زیبا از جواهرات آنتیک و مدرن از نقره و برنز گرداوری کرد اند.

گالری مظفریان با ساخت دست سازه های بسیار چشم نواز در زمینه کلاسیک و مدرن فعالیت دارد . این گالری نیز از جواهر فروشی های معروف تهران به حساب می آید که اگر خواهان جواهرات لوکس هستید حتما به این جواهر فروشی یا طلا فروشی سر بزنید .

گالری جواهر مظفریان

بهترین جواهر فروشی تهران گالری جواهر مظفریان

 

آدرس گالری مظفریان  : تهران ، بازار بزرگ ( بازار بزاز ها)

تلفن تماس :  55151514-021

 

3. گالری جواهری زمردی

گالری زمردی معروف با بیش از 150 سال سابقه توسط خاندان زمردی که یکی از خانواده های برجسته و بنام در عرصه زرگری و جواهری ایران هستند اداره می شود که فعالیتشان در زمینه تمامی مدل ها از جواهرات برای تمامی سنین با سبک های مد روز در بازار مشغول می باشند .

بهترین گالری طلا فروشی گالری جواهر زمردی

جواهر فروشی های معروف تهران –  گالری جواهر زمردی

 

آدرس گالری زمردی : تهران ، خیابان پانزده خرداد ، بازار بزرگ ، بازار کوچک زرگر ها

تلفن تماس : 55622715-021

 

مطلب پیشنهادی  : انگشتر فروشی تهران

 

4. گالری جواهری کیا

بین تمامی گالری جواهرتی که در تهران وجود دارد یکی از معروف ترین آن ها را جواهری کیا را می توان گفت که در سبک مدرن فعالیت دارند که چون امروزه استفاده از طرح های مدرن و جدید پر طرفدار شده گالری کیا بسیار مناسب می باشد .

بهترین گالری جواهر فروشی تهران - گالری کیا

بهترین جواهر فروشی های تهران – گالری کیا

 

برای جوانتر ها که با سبک و استایل خود جواهرات خود را ست کنند . گالری کیا با داشتن سابقه ای 10 ساله در این زمینه توانسته شعبات زیادی مانند پاسداران ، نیاوران ، تهرانپارس  و دریاچه چیتگر و حتی تعدادی شعب در استان های دیگر مثل شیراز ، کیش  و کرج نیز داشته باشد .

آدرس شعبه کیا گالری  : تهران ، پاسداران ، نبش گلستان یکم مرکز خرید پردیس سنتر

شماره تماس : 22774398-021

بهترین گالری جواهر فروشی تهران - گالری کیا

جواهر فروشی های معروف تهران – گالری کیا

 

5. گالری شکنج

شکنج با تلاش بسیار خود بر این باور است با ساخت بهترین مدل ها در تمامی سبک ها با بهترین متریال با دست سازه های جواهر سازان خود رضایت مشتریان خود را جلب کند در کنار این ها فروشگاه اینترنتی شکنج با افزودن گزینه سفارش اختصاصی برای مشتریان خود برای قبول سفارشات خاص و طراحی های مشتریان انواع مدل های تک و بی نظیر را ساخته و در امنیت کامل به دست مشتریان عزیز خود برساند .

گالری شکنج با طرح های بروز و خاص خود توانسته در کمترین زمان نامی برای خود دست و پا کند و هر روز با طرح های خاص و جذاب خود طلا و جواهر را با ظرافت خاصی تولید و به دست مشتریان می رساند .

 

به نظر شما اسم کدام یک از جواهر فروشی های معروف تهران در این مطلب ذکر نشده بود ؟

پر فروش ترین محصولات شکنج

  • 1,206,950تومان

  • 388,850تومان

  • 535,300تومان

  • 494,900تومان

آخرین مقالات

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه